Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد - ایرنا - فرماندار اردل چهارمحال و بختیاری از تخریب 7 منزل مسکونی در شهر سرخون ،مرکز بخش میانکوه این شهرستان به دلیل شدت بارش ها در چهارشنبه شب خبر داد.

محمود کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اثر شدت بارندگی های اخیر 2 واحد مسکونی بین 100 تا 70 درصد و 5 خانه دیگر بین 20 تا 50 درصد تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان اردل بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع چادر، پتو، موکت، کنسرو و برخی اقلام خوراکی مورد نیاز دیگر را در اختیار خسارت دیدگان قرار دادند.
کیانی افزود: به دنبال بارندگی های اخیر همچنین راه های ارتباطی برخی روستاهای بخش میانکوه شهرستان اردل به علت ریزش کوه و یا رانش زمین مسدود شده است.
وی تصریح کرد: با تلاش همه جانبه و مؤثر نیروهای راهداری شهرستان اردل محورهای ارتباطی مسدود شده در این شهرستان به زودی بازگشایی خواهد شد و بقیه محورهای ارتباطی شهرستان اردل هم اینک باز و تردد در آن ها جاری است.
فرماندار اردل گفت: برای تردد خودرو در مسیرهای برف گیر و کوهستانی این شهرستان همراه داشتن زنجیر چرخ، سوخت کافی، تجهیزات زمستانی و اقلام خوراکی مورد نیاز ضروری است.
کیانی به رانندگان و مسافران توصیه کرد: مسافران از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیرهای برف گیر و کوهستانی شهرستان اردل خودداری و اجتناب کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس نقشه های هواشناسی موج دوم سامانه بارشی ار روز چهارشنبه چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر داد که باعث بارش باران و برف، وزش باد شدید و کولاک شد.
سرخون مرکز بخش میانکوه شهرستان اردل در 130 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
7362

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تخريب منزل مسكوني چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شکوهی گفت: ۲ هزار ۳۷۰ نفر درطرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و برای ۲۲۴ نفر در ۵ نقطه این شهرستان زمین تأمین شده است.
به گفته وی همچنین، ۷۰۰ مورد تسهیلات مسکن به روستاییان در این شهرستان پرداخت شده و پیش بینی می‌شود، این واحد‌ها امسال بهره برداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • کشف محموله دارو در زابل
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد