Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله لبنان با محکوم کردن بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی در آمریکا خواستار آزادی فوری وی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المنار لبنان، دفتر ارتباطات رسانه ای حزب الله با انتشار بیانیه ای ضمن همدردی با هاشمی و خانواده و همکاران وی اقدام دولت آمریکا در بازداشت خبرنگار ایرانی را توهین به باورهای اندیشه ای خود آمریکا و ارزش های رفتاری و اجتماعی ادعایی آن دانست و خواستار آزادی فوری او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفتر ارتباطات رسانه ای حزب الله در این بیانیه از رسانه های آزاد جهان خواست تا از اقدام های نژادپرستانه آمریکا و هتک مداوم حقوق بشر از سوی آن کشور پرده بردارند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز تاکید کرد که دستگیری خبرنگار ایرانی در آمریکا کاملا سیاسی است و وی باید فورا آزاد شود.

ظریف که روز گذشته در کربلا بود در یک گفت و گو، بازداشت هاشمی (خبرنگار پرس تی وی) را یک بازی سیاسی توصیف کرد.
وی گفت که این خبرنگار ایرانی باید بدون فوت وقت آزاد شود.

شبکه تلویزیونی پرس تی وی روز چهارشنبه گزارش داد که « مرضیه هاشمی» خبرنگار و مجری این شبکه در آمریکا به دلایل نامشخصی بازداشت و زندانی شده است.

به گزارش ایرنا، تارنمای شبکه پرس تی وی گزارش داد که این خبرنگار در بازداشتگاهی در واشنگتن به سر می برد اگرچه اتهام رسمی علیه وی مطرح نشده است.

خانم هاشمی که در آمریکا به دنیا آمده روز یکشنبه در فرودگاه بین المللی سنت لوئیس لمبرت بازداشت شد و سپس توسط عوامل اف.بی.آی به بازداشتگاه در واشنگتن انتقال یافت.

وابستگان هاشمی برای بیش از 48 ساعت نتوانسته بودند با وی ارتباط بگیرند و به تازگی در جریان بازداشت وی قرار گرفتند.

شبکه پرس تی وی افزود که اگرچه هاشمی هنوز با هیچ اتهامی روبه رو نشده اما وی به اعضای خانواده اش گفته که با سوءرفتاردر این بازداشتگاه روبه رو بوده است.

هاشمی به خانواده خود گفته است که عوامل این بازداشتگاه رفتارهای توهین آمیز و نامناسبی با او داشته و حجاب او را برداشتند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حزب الله لبنان پرس تی وی خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز خواهد شد و به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسرائیل شد
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی