Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - شهردار شهر ربط گفت: با احداث یک باب ساختمان جدید و فراهم شدن تجهیزات لازم واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری به صورت مستقل فعالیت خود را در این شهر /از توابع سردشت/ آغاز کرد.

سلیمان فیضی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارکنان این واحد همچنین آموزش های تخصصی و مورد نیاز آتش نشانی را فراگرفته و با تجهیز به وسایل و امکانات مورد نیاز با اعتبار بیش از یک میلیارد ریال با چهار نفر نیرو آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در گذشته کارکنان این واحد فاقد هر گونه تخصص و آموزش لازم در خصوص امداد و نجات بوده و مهار حریق بوده و به صورت غیر سازمان یافته به ارایه خدمات اقدام می کرد.
فیضی هدف از مستقل کردن این واحد از شهرداری را اطمینان خاطر شهروندان از افزایش توانایی های آن عنوان کرد و گفت: با مستقل شدن اتش نشانی از بدنه شهرداری فعالیت های این واحد با توجه به حجم عملیات و اطفای حریق در جنگل های حاشیه این شهر با انسجام و سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.
وی بیان کرد: برای تجهیز واحد آتش نشانی از محل بودجه سال جدید شهرداری نیز 2 میلیارد ریال اعتبار دیگر مصوب شده است.
به گزارش ایرنا، شهرداری شهر ربط با 6 واحد و تعداد 60 نفر پرسنل خدماتی و فضای سبز و کارکنان اداری مشغول به فعالیت است؛ شهر ربط از توابع بخش مرکزی و در 15 کیلومتری سردشت واقع شده و بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد.
7562/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی آتش نشانی شهرداری ربط سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت _ امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدارها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

وی با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان، افزود: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع بدهند تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیز کنند و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

کد خبر 747573

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران