Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:49:46 GMT

ایست و بازرسی های ناجا تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۲۰۲

ایست و بازرسی های ناجا تقویت می شود

بوشهر - ایرنا- معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) گفت: به منظور کاهش هزینه های عملیاتی و موقیت در کار از سال آینده ایست بازرسی ها و موضوع های مربوط به گشت ها تقویت و بیشتر کنترل می شود.

به گزارش ایرنا، سردار امیر حسین یاوری روز پنجشنبه در آیین افتتاح میدان تیر نیروی انتظامی شهرستان دیر افزود: برنامه نیروی انتظامی کاهش کارهای تئوری و افزایش آموزش های مهارتی است و از این آموزش ها نهایت استفاده را باید برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در زمان حاضر در قرارگاه جهادی نمرات تیراندازی، دفاع شخصی، آمادگی جسمانی و دانش های مهارتی نیروها آزمون می شود.
یاوری ادامه داد: آموزش های مهارتی در ناجا به بهترین شکل در حال انجام است و در یک سال گذشته در اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه هزینه های تدریس صرفه جویی خوبی شده است که بتوانیم به بهترین شکل و کم ترین هزینه به مردم خدمت کنیم.
وی در ارتباط با بهره برداری از میدان تیر شهرستان دیر گفت: این برنامه می تواند باعث توسعه و رونق اقتصاد منطقه کمک خوبی باشد.
فرمانده انتظامی دیر گفت: میدان تیر نیروی انتظامی این شهرستان با استفاده سه فاصله 25 متر، 100متر و 300 متر در زمینی به وسعت 18 هکتار احداث شده است.
سرهنگ فرهاد آراوند افزود: پارکینگ برای یکهزار دستگاه خودرو و 21 سیبل تیراندازی در این میدان در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این میدان تیر به نام شهید خسرو محمدزاده یکی از شهیدان نیروی انتظامی شهرستان نام گذاری شده است.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي ايست بازرسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر و تعدادی از اعضای مجمع رهروان امربه معروف و نهی ازمنکر استان یزد همزمان با آغاز طرح نور با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد از زحمات این نیرو درجهت احیا و گسترش فریضه امربه معروف و نهی از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب تشکر و قدردانی کردند. 

فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تبریک اعیاد و اقدام شجاعانه هوافضای سپاه در شکستن هیمنه پوشالی اسرائیل، از همراهی ناظران و فعالان مجمع رهروان تشکر کرد و از طرح نور گزارشی ارائه داد. 

سردار بهدانی فرد افزود: درابتدا تذکر و بعد اجرای قانون از وظایف این نیروست و رضایتمندی مردم مشوق حضور موثر این نیرو بوده است.

مدیر مجمع رهروان نیز متقابلا با تشکر از اقدام مقتدرانه و قانونی در مقابله با رژیم جعلی صهیونیستی، از خوشحالی مردم در این خصوص و عزم جزم نیروی خدوم انتظامی در طرح نور تشکر کرد. 

سردار فتوحی بیان داشت: سازماندهی بیشتر و آموزش ناظرین و همراهی موثر در اجرای هرچه موفق‌تر این طرح که درخواست آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران است، در دستور کار مجمع رهروان قرار دارد.

اجرای قانون در بستر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های حاکمیتی و مشارکت بسیار خوب مردمی در حفظ امنیت و آرامش جامعه، محور گفتگوی این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد