Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@07:35:26 GMT

کدام استان‎های برف و باران می‎بارد؟+نقشه

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۳۰۰

کدام استان‎های برف و باران می‎بارد؟+نقشه

در اغلب استان‌ها بارش باران و برف خواهیم داشت. هوای تهران، در بعضی ساعات بارش باران و برف و در اواخر وقت وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : برای دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف، وزش باد و کولاک پیش‌بینی می‌شود. در اغلب استان‌های کشور نیز بارش باران و برف خواهیم داشت.


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ آسمان تهران مه‌آلود، در برخی ساعات بارش برف و باران و وزش باد و اوایل شب وزش باد شدید با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: آفتاب

کلیدواژه: برف و باران هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور در روز‌های پیش‌رو توضیح داد: امروز و فردا شهروندان در مناطقی مانند کرمان، شمال هرمزگان، فارس، یزد، نیمه غربی اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، کردستان، کرمانشاه، همدان، شمال مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهند بود.

به گفته وی در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ و خیزش گرد و غبار نیز وجود دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی روز دوشنبه نیز بیان کرد: در روز دوشنبه نیز رگبار باران در استان‌هایی که به آن اشاره شد، ادامه خواهد داشت.

ضیاییان ادامه داد: در روز سه‌شنبه نیز برای استان‌های گلستان، مازندران، سمنان، تهران، خراسان شمالی، اصفهان، یزد، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد بارش شدید باران و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: افزون بر این در این روز شهروندان در استان‌های شمال غربی، غرب و برخی مناطق شرقی کشور شاهد خیزش گرد و غبار و رگبار پراکنده باران خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: در روز چهارشنبه نیز به جز نوار غربی کشور در سایر مناطق افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان بارش‌ها در این روز در برخی مناطق مرکزی و شمال شرق کشور شدیدتر خواهد بود.

وی درباره اینکه آیا تغییر در دمای هوای کشور رخ خواهد داد؟ نیز بیان کرد: در روز‌های دوشنبه و سه شنبه شاهد روند کاهشی دما به ویژه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط پهنه‌های آبی کشور نیز یادآور شد: در روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و در روز‌های سه شنبه وچهارشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش‌های بهاره تا روز سه‌شنبه در کردستان ادامه دارد
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور