Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 81.5 مگاوات برق طی تابستان امسال در بخش صنعت این استان صرفه جویی شده که در این خصوص همکاری خوبی از سوی مشترکان صنعت وجود داشته است.

اکبر حسن بگلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان برق توسط 173 مشترک صنعتی صرفه جویی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در راستای تشویق مشترکان کم مصرف 24 میلیارد ریال پاداش در حساب بستانکاری قبض برق دوره اخیر مشترکان کم مصرف این دوره در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: یکهزار و 370 مشترک با میزان مصرف 175 مگاواتی در بخش صنعت آذربایجان غربی قرار دارد.
وی اضافه کرد: بخش صنعت آذربایجان غربی با 17 درصد مصرف برق این استان رتبه چهارم بعد از بخش های خانگی، اداری و کشاورزی را دارد.
حسن بگلو گفت: با هدف جلب مشارکت مشترکان صنعتی و کاهش بار پیک تابستان در سال آینده نیز طرح همکاری صنایع و شهرک های صنعتی اجرا می شود.
وی ادامه داد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، برنامه جلب مشارکت مشترکان صنعتی یک و بالای یک مگاوات جزو برنامه های مهم این شرکت است.
به گزارش ایرنا سالانه یکهزار و 250 مگاوات برق در آذربایجان غربی تولید شده و حدود یکهزار مگاوات آن مصرف می شود.
99 درصد جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری این استان از نعمت برق برخوردار هستند؛ یک میلیون و 179 هزار و 69 مشترک برق در استان وجود دارد که از این تعداد 316 هزار و 485 مشترک روستایی و 862 هزار و 584 مشترک شهری هستند.
9918/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برق صنعت آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند