Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سازمان بسیج رسانه در واکنش به دستگیری خبرنگار پرس‌تی‌وی در آمریکا بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی که به دیدار برادر بیمار خود در آمریکا رفته بود آن هم بدون هیچ دلیل مشخصی نشان داد که مدعیان آزادی بیان هنوز هم تاب بیان حقیقت را ندارند و اگر حرفی مخالف با خود بشنوند تمام ژست‌های حقوق بشری را کنار گذاشته و به وحشیانه‌ترین وجه ممکن عمل می‌کنند، غل و زنجیر زدن به دست پای این خبرنگار زن و برداشتن روسری وی با ضرب و شتم تنها نشان‌دهنده رفتار قرون وسطایی و مخالف آزادی‌های دینی سردمداران آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه در ادامه می‌افزاید: آمریکایی‌ها با اطلاع از مسلمان بودن این خبرنگار طی دو روز گذشته تنها گوشت خوک در اختیار وی گذاشته‌اند تا به لحاظ اعتقادی نیز وی را شکنجه کنند و بدتر که امکان دیدار بستگان نگران وی را فراهم نمی‌کنند تا صفحه‌ سیاه دیگری را به پرونده ضدحقوق بشری خود بیفزایند.

در پایان این بیانیه آمده است: سازمان بسیج رسانه این عمل غیرقانونی و غیرانسانی آمریکا را محکوم کرده و خواهان آزادی هرچه سریع‌تر عضوی از جامعه خبرنگاران است.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز به مناسبت یادبود عبدالقدیر آب‌پرور، دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

عادل فردوسی‌پور مجری سابق برنامه ۹۰ در حاشیه این مسابقه درباره شرایط فوتبال ایران و اتفاقات بالای جدول گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس شده و خوب شد جلوی این بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. فکر می‌کنم باید تا روزهای آخر صبر کرد؛ خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده است. رقابت قهرمانی دیگر کاملا دوجانبه شده است و سپاهان و تراکتور که کم آورده‌اند. اصلا نمی‌توان گفت چه کسی قهرمان می‌شود.

او درباره اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای لیورپول هفته خیلی تلخی بود. با منچستریونایتد مساوی کرد و به پالاس باخت. امیدوار بودم سیتی دیشب رئال را ببرد که تمرکزش روی لیگ قهرمانان باشد که متاسفانه باخت. همه چیز در یک هفته تمام شد!

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896725

دیگر خبرها

  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • هوادار: با صدور بیانیه‌های پوچ موضوع را لوث کردید!
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود
  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند