Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز ثبت نام ششمین آزمون دستگاه های اجرایی از ۳۰ دیماه سال جاری و جذب ۲۵۰ نفر در سازمان تعزیرات از طریق این آزمون خبر داد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، دکتر مهدی صابری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان در حاشیه سفر به استان هرمزگان، گفت: ثبت نام ششمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی از روز یکشنبه (30 دیماه سال 97) لغایت سه شنبه (9 بهمن ماه سال 97) از طریق تارنمای جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir انجام و آزمون مذکور روز جمعه (17 اسفندماه) برگزار می شود.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی 250 نفر از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق این آزمون جذب می کند و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مذکور را دریافت کنند. 

#از_تسنیم_بپرسید: سرانجام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش چه شد؟4هزار ظرفیت آزمون استخدامی خالی‌ماند/شرایط تکمیل ظرفیت

انتهای پیام/

R1014142/P/S2,20/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حكومتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حكومتی جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حكومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.  لقمانی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه‌ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

دیگر خبرها

  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • تولید پژو پارس متوقف شد؟ | توضیحات مهم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی | ببینید
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • ۴۰کیلو فرآورده گوشتی و لبنی فاسد در دماوند کشف و معدوم شد
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • ۱۰ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان عفو شدند
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان