Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- چهاردهمین روز از مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا امشب با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، شنبه ۱۵ دی به طور رسمی به میزبانی کشور امارات آغاز شد. خبرگزاری میزان قصد دارد در کنار پوشش زنده مسابقات و اخبار حواشی آن، در گزارشی با عنوان «از چهارگوشه جام هفدهم با میزان» هر روز مخاطبین خود را به طور زنده در جریان اخبار جذاب و خواندنی جام هفدهم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان - قطر؛ بازی سیاسی در ابوظبی؛ ژاپن برای صدرنشینی می‌جنگد ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۳

در آخرین روز از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امشب چهار دیدار از گروه‌های پنج و شش برگزار می‌شود. در گروه شش تیم‌های 6 امتیازی ژاپن و ازبکستان در حالی به مصاف هم می‌روند که تساوی در این بازی، حکم به صدرنشینی ازبک‌ها به لطف تفاضل گل بهتر خواهد داد. به همین دلیل هم ژاپنی‌ها باید با اندیشه کسب سه امتیاز راهی میدان شوند تا در مرحله بعدی قرعه آسانتری داشته باشند.

اما مهمترین بازی فردا در ورزشگاه زاید اسپورت سیتی شهر ابوظبی برگزار می‌شود؛ جایی که قطر و عربستان برابر هم قرار خواهند گرفت. این بازی به دلیل مشکلات دو کشور رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است. قطر که با پیروزی پرگل مقابل کره شمالی توانست تفاضل گل بهتری هم داشته باشد، صدرنشین گروه پنج است و همین مسئله نیز باعث حملات عربستان در این بازی و زیباتر شدن این دیدار خواهد شد.

برنامه کامل بازی‌های امشب به شرح زیر است:

*ژاپن - ازبکستان / گروه F / ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین / ساعت 17 به وقت تهران

*عمان - ترکمنستان / گروه F / ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی / ساعت 17 به وقت تهران

*قطر - عربستان / گروه E / ورزشگاه زاید اسپورت سیتی شهر ابوظبی / ساعت 19:30 به وقت تهران

*کره شمالی - لبنان / گروه F / ورزشگاه شارجه شهر شارجه / ساعت 19:30 به وقت تهران

این خبر به روزرسانی می‌شود...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ژاپن جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس