Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:48:23 GMT

برف و باران جاده‌های اصفهان را در برگرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۵۴۵

برف و باران جاده‌های اصفهان را در برگرفت

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مرضیه فراست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به شروع بارش‌ها در پی نفوذ سامانه بارشی به استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر محورهای اصفهان - نجف آباد، اصفهان – شهرضا، اصفهان - زرین شهر، زرین شهر – شهرکرد، بهارستان - نیک آباد، کنارگذر غرب، کمربندی خمینی شهر ناشی از بارش باران لغزنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان اصفهان گفت: در حال حاضر در محورهای اصفهان – نایین، دامنه خوانسار، مبارکه – بروجن (مه گرفتگی و کاهش میدان دید)، داران – الیگودرز، دامنه – خوانسار، مبارکه – بروجن، سمیرم – شهرضا، کلیه محورهای فریدونشهر، نجف آباد – داران، خوانسار – بویین شاهد بارش برف هستیم.

راهداران اردبیلی به 113 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند؛ بازگشایی 630 کیلومتر راه روستاییبیش از 3 هزار کیلومتر باند راه در استان مرکزی برف‌روبی شدشرایط جوی‌ و کولاک‌ برف اجازه بازگشایی گردنه چری در چهارمحال و بختیاری را نمی‌دهد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی لازم برای برف روبی در محورهایی که درگیر بارش برف هستند را دارد، همچنین آمادگی لازم به منظور یخ‌زدایی در محورهای یخ زده نیز وجود دارد.

فراست در توصیه به رانندگان بیان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ و البسه گرم، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و پرهیز از رانندگی در شب در شرایط کنونی توصیه می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: بارش رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نائین، اردستان و نظنز گزارش شد.

وی افزود: این بارش‌ها باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معایر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه محور بزرگراه نائین – اردستان - کاشان در محدوده مهراندو و ظفرقند شهرستان اردستان، محور کسوج و درمحور اردستان - کاشان زیرگذر زواره دچار آبگرفتگی شده است، تصریح کرد: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان باعث جریان یافتن رواناب و سیلاب و آبگرفتگی در مناطق ۲، ۳و۴ شهر کاشان شده است.

وی ابراز کرد: آبگرفتگی در منطقه فین، بلوار امام رضا بالادست مسکن مهر در محور خرم دشت، روستاهای دره، یزدل، جوینان شهرک صنعتی جعفرآباد محور فرودگاه کاشان و نیز آبگرفتگی جاده ابوزیدآباد شهرستان اران و بیدگل نیز گزارش شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه بارش‌های رگباری در روستای ارور، گردنه ملأ احمد و گردنه زنجیرگاه شهرستان نائین باعث آبگرفتگی معابر روستا و ۲ منزل مسکونی شده است، افزود: همچنین جاده انارک نیز دچار آبگرفتگی شده است.

وی با بیان اینکه بارش‌ها همچنان در مناطق شمال و شمال شرق تا فردا صبح ادامه دارد، گفت: در شهر اصفهان و مناطق مرکزی نیز از بعد اظهر امروز تا فردا صبح بارش را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین بارش‌ها موجب آبگرفتگی در محورهای جاده‌ای ورزنه، هرند، علویجه، بادرود به کاشان و محورهای جاده‌ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شد.

وی گفت: همچنین جاده بادرود کاشان به صورت موقت مسدود است و تردد در این محور به کندی انجام می‌شود.

شیشه فروش با اشاره به اینکه امدادرسانی در مناطق تحت تأثیر توسط مدیریت بحران فرمانداری‌ها، اداره راهداری، هلال احمر، واحدهای آتش نشانی، پلیس راه، واحدهای خدمات شهری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می‌شود، گفت: تخلیه آب از منازل و معابر و ایمن سازی راه‌ها، انسداد موقت محورهای سیل گیر در حال انجام است.

کد خبر 6086802

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • فرونشست زمین در جاده مزرعه عرب به حسن آباد بر اثر بارش‌های سیلابی+ فیلم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد