Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران گفت در ساز و کار مالی با اروپا هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.فریال مستوفی در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و درباره ساز و کار مالی اروپا برای کار با ایران (SPV) گفت: با توجه به سفرم به اروپا و جلسه‌های برگزار شده بعد از خروج آمریکا از برجام، به صراحت می‌گویم که در ساز و کار مالی اروپا اتفاقی خاص نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستوفی با بیان اینکه هیچ کشوری در اتحادیه اروپا اس.پی.وی را نپذیرفته و هیچ کشوری هم نمی‌داند که با چه ساز و کاری باید آن را اجرایی کنند، گفت: هنوز شرکت‌های بزرگ اروپایی اطمینان ندارند که با این ساز و کار می‌توانند کار کنند. برچسب ها: اروپا ، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی ، SPV

منبع: خرداد

کلیدواژه: اروپا رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت

به گزارش جام جم آنلاین البرز،محمد انصاری افزود: هم اکنون ۳ هزار ۷۲۵ واحد صنعتی در البرز فعالیت می‌کنند که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۱۷۳ هزار نفر را فراهم نموده اند.

وی ادامه داد: در شاخص تعداد واحد‌های صنعتی، البرز ۴.۷ درصد از صنایع کشور را در خود جای داده که سهم اشتغالزایی این واحد‌ها حدود ۶.۲۴ درصد از مجموع اشتغال ایجاد شده در کشور است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در تشریح عملکرد یکساله این اداره کل تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته از سوی همکاران بنده و حمایت‌های انجام شده از سوی دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز و همه دستگاه‌های مسئول در حوزه تولید و تجارت؛ در عموم شاخص‌های عملکردی ۱۴۰۲ رتبه‌های برتر کشوری را کسب نمودیم.

انصاری توضیح داد: سال گذشته رتبه اول اثربخشی عملکرد کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید کشور، رتبه اول سرمایه‌گذاری محقق شده در حوزه صنایع غذایی و همچنین رتبه نخست اعلام موجودی کالا در کشور را به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: در سال مهار تورم و رشد تولید همچنین در حوزه توسعه صادرات غیر نفتی توفیقات بزرگی کسب شد و پیرو دستور استاندار محترم ضمن ساماندهی آمار واقعی صادرات استان، صادرات ۱.۲ میلیارد دلاری انواع محصولات تولیدی استان برای اولین بار ثبت شد و حدود ۱۲ درصد از واحد‌های صادراتی ممتاز و نمونه کشوری در البرز استقرار داشتند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رتبه‌های دوم کشوری در شاخص‌های عملکردی صدور مجوز از درگاه ملی مجوز‌ها (حوزه اصناف)، اشتغال محصولات دانش بنیان میزان فروش محصولات دانش بنیان و ثبت و ورود کالا در سامانه جامع تجارت به این اداره کل اختصاص یافته است.

دیگر خبرها

  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود
  • رفع پلمب اتاق بازرگانی آبادان
  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان
  • رفع پلمپ اتاق بازرگانی آبادان
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • فعالان اقتصادی پیشگامان ورود به عصر جدید علم و فناوری
  • اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت
  • سلاح ورزی: هیات رییسه اتاق اجازه دخالت دولت را ندهد
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است