Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی خبر داد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

جواد حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: بارش برف و کولاک گردنه‌های استان قزوین را فرا گرفته است، از شامگاه چهارشنبه بارش برف در گردنه‌های قسطین‌لار و بهرام‌آباد و همچنین گردنه طالقان آبیک آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: تمام 390 راهدار استان قزوین در آماده‌باش کامل هستند و به همراه 288 دستگاه انواع ماشین آلات در جاده‌ها مستقر هستند.

امروز کدام استان‌ها "سفید‌پوش" می‌شوند/ تهران در انتظار بارش برفبرف و کولاک شدید استان اردبیل را در بر می‌گیردراهداران استان فارس به 95 خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردند

حق‌لطفی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر موج جدید برف و کولاک در استان از رانندگان درخواست می‌‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی مناطق کولاک را شاهد هستیم و به همراه داشتن زنجیرچرخ الزامی است.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد