Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان اظهارداشت:پنجمین جلسه ستاد ساماندهی با موضوع اشتغال با حضور اعضای ستاد امروز برگزار بازنگری در فرهنگ اشتغال نیز از دستور جلسه امروز نیز می باشد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت هنر در حوزه اشتغال جوانان، طرح های ترویجی اشتغال، استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها،توجه به مسائل زیر بنایی کار، و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد و گفت : اعتباری که برای حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان اختصاص می یابد جوابگوی نیاز حوزه جوانان نیست و این مهم مشارکت همه دستگاه های اجرایی را طلب می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان تنها دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور است و ۲۳ دستگاه دیگر در این ستاد عضو هستند خاطرنشان کرد : ساماندهی این مهم نیازمند مشارکت همه دستگاههای مرتبط با ستاد است.

مجتبی عامری معاونت فرهنگی و امور جوانان در ادامه این جلسه از تفاهم‌نامه فی مابین وزارت ورزش و جوانان با نیروهای مسلح گفت :مقرر شده تا اداره کل ورزش و جوانان در مهارت آموزی نیروهای وظیفه جهت کمک به اشتغال جوانان کمک کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دو نوع همکاری با نیروهای مسلح در این تفاهم‌نامه آمده است که در حوزه مشاورای و مهارتی بوده ، دوره های مشاوره ای مربوط به آموزش جوانان برای مقوله ازدواج «دوران پیش از ازدواج »، کنترل خشم و .... و در حوزه مهارتی برگزاری دوره های ۱۱گانه مربیگری و داوری رشته های مختلف ورزشی برنامه ریزی شده است.

سپس معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در این نشست با دستور کار ارائه گزارش وضعیت اشتغال جوانان وظرفیت دستگاهها در خصوص طرح های قابل واگذاری به جوانان بودگفت:جوانان نیازمند تربیت است و پایه تربیت در خانواده است که باید به آن توجه ویژه ای نمود.

اکرمی بیان نمود:یکی از خواست ها و نیازهای جوانان استان هرمزگان اشتغال است و این مهم نیازمند آموزش و فرهنگ سازی کار از سنین پایین است.

اکرمی بر نیاز سنجی جوانان تاکید کرد و اظهارکرد: با تزریق پول نمی توان اشتغال زایی برای جوانان ایجاد کرد و آموزش، فرهنگ سازی و بازنگری در اشتغال نیاز مرتفع سازی این مهم است.

وی به اهمیت تفریح و تخلیه انرژی جوانان اشاره کرد و از مدیران کل دستگاههای اجرایی خواست تادر این زمینه ورود نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان ابراز داشت : هر طرحی را با نتیجه آن ارزیابی می کنند و امید است این ستاد نیز نتایج خوبی را برای جوانان استان در بر داشته باشد.

در پایان از 11دستگاه تاثیر گذار در اجرای برنامه های اوقات فراغت جوانان با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است ، درادامه دستگاههای اجرایی عضو ستاد گزارشی از اشتغالزایی ، کار آفرینی و تسهیلات که به جوانان بویژه جوانان روستایی اختصاص داده شده است به حاضرین ارائه نمودند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انرژی مدیر کل ورزش و جوانان استان معاون سیاسی امنیتی استاندار نیروهای مسلح هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که در سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت: در هفته سلامت که از اول اردیبهشت تا هفتم همین ماه ادامه دارد شعار محوری سلامت خانواده با مشارکت مردم در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: ما در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی در نظر داریم که بخشی از آنها انجام پذیرفته و بخشی نیز در ادامه هفته سلامت انجام خواهد گرفت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مجموعه‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان استان در این هفته برنامه‌های خوبی اجرا خواهند کرد که گزارش این اقدامات از طریق رسانه‌ها و نشریات به اطلاع مردم  استان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: بنا داریم در این هفته جشنواره رسانه‌ای سلامت نیز در استان برگزار کنیم و از ظرفیت رسانه‌ها برای تولید محتوای مناسب در این حوزه بهره ببریم این برنامه در پارک غدیر شهر بندرعباس و پس از برگزاری نشست‌های تخصصی بهداشت برگزار می‌شود. 

جاودان با اشاره به مهم ترین برنامه‌های حوزه سلامت استان اظهار داشت: ما در حوزه تخت‌های بیمارستانی کمبودهایی داشتیم اما با همکاری همه‌جانبه مدیران استانی ساخت هزار تخت بیمارستانی در دستور کار است و در این دولت به نتیجه خواهد رسید. 

وی ادامه داد: کار مهم دیگری که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان در حال انجام است مسئله دانشکده های علوم پزشکی در شرق و غرب استان بود که امیدواریم در نتیجه این دانشکده‌ها مردم دسترسی مناسبی به خدمات درمانی داشته باشند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد مسئله سلامت خانواده است که سال قبل در دو شهرستان اجرایی شد و اجرایی شدن این برنامه در سایر شهرستان‌ها و روستاها می‌تواند اثرگذار باشد. 

انتهای پیام/864 

دیگر خبرها

  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس