Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک گفت: از تیم خودم راضی هستم و از بچه‌ها تشکر می‌کنم. توان بازیکنان ما هم محدود است. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اکبر خداوردی، سرمربی تیم شهروند اراک پس از شکست سه-یک تیمش در دیدار با شهرداری تبریز از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: در وهله اول بابت این برد به تیم شهرداری تبریز و هوادارانش تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم. از تیم خودم راضی هستم و از بچه‌ها تشکر می‌کنم. توان بازیکنان ما هم محدود است. خدا را شکر بازی قبلی مقابل پیام مشهد را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. ما برای بقا در لیگ می‌جنگیم و نتیجه‌ای می‌خواستیم که بتواند شرایطمان را بهتر کند.

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک در رابطه با شرایط تیمش گفت: اتفاقاتی که برای شهرداری تبریز رخ داده، برای ما هم اتفاق افتاده و تعدادی از بازیکنانمان جابه‌جا شدند. ولی خدا را شکر هم ما و هم تیم تبریزی بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم. با این حال شهرداری بهتر نتیجه می‌گیرد و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی عملکردی خوب و بازی تماشاگرپسندی ارائه کنیم.

لیگ برتر والیبال| شهرداری تبریز مقابل شهروند اراک به پیروزی رسیدلیگ برتر والیبال| شهرداری تبریز در اندیشه صعود به جمع 8 تیم برترلیگ برتر والیبال| سرمربی پیام خراسان: شهرداری تبریز با بازیکنان جدید متحول شده است؛ تیم دقیقه نود و ششی هستیمسرمربی شهرداری ورامین: ‌شهرداری تبریز به زمان نیاز دارد

خداوردی با اشاره به تغییراتی که در تیمش صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: قطعاً این مسئله در جریان بازی امروز تأثیرگذار بود. جابجایی و تغییرات بازیکنان و هماهنگی آن‌ها با تفکرات و تاکتیک تیم کمی زمان‌بر است. همان‌طور که گفتم ما برای بقا می‌جنگیم و امیدواریم بتوانیم به جمع 8 تیم برتر صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی تیمش حل‌شده یا خیر، گفت: یکسری کارها انجام‌شده و پرداختی داشتیم. اما آن‌طور که باید حق‌وحقوق بازیکنان پرداخت نشده است. با توجه به مصوبات، امیدوارم که این موضوع حل شود تا تیم در فصل‌های آتی اعتبار مالی خود برای جذب بازیکنان را از دست ندهد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ملوان که با پیروزی ارزشمند 2 بر یک به پایان رسید، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: فکر می‌کنم بازی از احساسات خیلی زیادی برخوردار بود. ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب و جوش زیاد و شدت بالایی داشت. بازی از جو خوبی برای هواداران برخوردار بود. باید از بازیکنان بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم.

سوال اول از مورایس این بود که با توجه به سرمایه انسانی دو تیم کدامیک در این فصل به هدف خودشان رسیده‌اند. سرمربی سپاهان که به درستی متوجه منظور این سوال نشده بود، در واکنش به آن گفت: من خیلی متوجه سوال شما نشدم.

خبرنگار سپس پرسید که آیا سپاهان در این فصل به هدفش رسیده که مورایس گفت: ما همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم.

مورایس سپس در مورد وضعیت چهره‌اش بعد از این پیروزی که نشانی از شادی در آن نبوده، اینطور توضیح داد: من همیشه برای برد این‌طوری هستم. برد و باخت طبیعی است، ولی چیزی که هست من همیشه در کنفرانس‌های بعد بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم. باید احترام بگذاریم؛ چه در خانه و چه در خارج خانه.

او سپس در واکنش به سوالی درباره عملکرد سپاهان در نیمه دوم که با بازگشت به مسابقه و پیروزی همراه بود، بیان کرد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم. منظورم بازیکنان هستند که در بطری هستند. بعضی اوقات باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که شهریار دو گل به ثمر رساند.

از مورایس درباره جو ورزشگاه سیروس قایقران و به طور کلی عملکرد ملوان پرسیدند و مورایس در واکنش به آن گفت: عاشق این جو هستم، البته سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم، جو بازی مانند یک بازی دربی بود.

او سپس به تعریف از آب و هوای شمال پرداخت: عاشق شمال هستم زیرا زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد، بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

خبرنگاری از مورایس در مورد کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت وی در بازی با پرسپولیس پرسید و سرمربی پرتغالی سپاهان در واکنش به آن گفت: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم. از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم.

او سپس درباره بازی پرسپولیس هم گفت: همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد. شاید به دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد، همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • تن هاخ: هر ۱۸ ماه یک‌بار می‌توانم‌ تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم و این نگران‌کننده است