Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ با سرد شدن هوا، فعالیت احزاب اصلاح طلب هم افت محسوسی داشت. با این حال هنوز هم برنامه‌هایی از سوی احزاب مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بازگشت اعتمادملی

محمد جلیلیان، رییس دفتر حقوقی حزب اعتماد ملی و وکیل دادگستری است که از مرداد سال ۸۸ تاکنون وکالت روزنامه «اعتماد ملی» به مدیر مسوولی محمدجواد حق‌شناس را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او به «اعتماد» گفته پس از قریب به ۱۰ سال دیوان عالی کشور حکم مربوط به روزنامه «اعتماد ملی» را نقض کرده است. حکمی که در سال ۹۵ صادر شد و این روزنامه را مجرم شناخت و مستحق مجازات دانست.

تاجزاده و آقاجری در اتحاد ملت

حزب اتحاد ملت هفته گذشته دو برنامه مختلف برگزار کرد که با استقبال زیادی مواجه شد. در یک برنامه مصطفی تاجزاده و در برنامه دیگر هاشم آقاجری به ایراد سخنرانی پرداختند. مصطفی تاجزاده این هفته با علیرضا زاکانی نیز مناظره کرده است.

حزب کار و خصوصی سازی

حزب اسلامی کار روز یک شنبه همایشی را درباره خصوصی سازی برگزار خواهد کرد. این همایش سه دهه خصوصی سازی، چالش‌ها و راهبرد‌ها نام دارد و به جز حسین کمالی و علیرضا محجوب، در این مراسم حسین راغفر، ابراهیم اصغرزاده، محمدرضا پور ابراهیمی و حمیدرضا فولادگر سخنرانی خواهند کرد.

انتخابات استانی مجلس

مهمترین موضوعی که فعالان سیاسی در هفته گذشته درباره آن سخن گفتند، استانی شدن انتخابات مجلس است. عموم اصولگرایان با این طرح مخالف و عموم اصلاح طلبان با آن موافق هستند. با این حال اصولگرایان موافق و اصلاح طلبان مخالف هم در این فهرست قرار دارند. در حال حاضر برخی نمایندگان با یک میلیون و برخی با کمتر از ده هزار رای (مثل نمایندگان نطنز و سمیرم و ...) وارد خانه ملت می‌شوند.

بازوند نامزد مجلس نمی‌شود

این هفته بازوند استاندار کرمانشاه آب پاکی روی شایعات ریخت و گفت در فضای مجازی می‌نویسند که بازوند می‌خواهد کاندیدای نمایندگی مجلس شود! روزگاری هم نوشتند که بازوند بازنشسته شده، اما خواهند دید که کاندیدا نمی‌شوم چرا که اصلا دنبال این موضوع نبوده‌ام و کسانی که این مباحث را مطرح می‌کنند بدانند که اعتماد عمومی سرمایه کارشان است و این دست مطالب اعتماد‌ها را کاهش می‌دهد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مصطفی تاجزاده حزب اتحاد ملت حزب اسلامی کار بازوند انتخابات مجلس یازدهم کرمانشاه خصوصی سازی ابراهیم اصغرزاده حسین راغفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند

ایسنا/اصفهان منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشتر آرا به مجلس رفته باید کار و عملگرایی را جایگزین شعارها کند.

مصطفی معینی، شامگاه (دوشنبه، ۶ فروردین) در مسجد امامزاده عبدالله لتحر، اظهار کرد: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد ماه رسماً کار خود را آغاز می‌کند و از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه کاشان و آران و بیدگل تلاش و برنامه ریزی می کنیم.

وی افزود: زمان شعار دادن نیست. مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رای گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

به گزارش ایسنا، منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل، تصریح کرد: نشستن روی صندلی  مجلس،  مسئولیت خطیری است. نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات  باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگتری هم دارد پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

معینی با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه شهدای منطقه لتحر گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و انشالله کارگزاران نظام و خدمت‌گزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند