Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: تخفیف 20 درصدی برای مطالبه های شهرداری تا آخر اسفند سال جاری اعمال می شود و شهروندان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

احد یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مبالغ درج شده در قبوض عوارض جدید شامل عوارض نوسازی و خدمات مدیریت پسماند مربوط به سال‌جاری است و شهروندان می توانند از تخفیف 20 درصدی برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: شهروندانی که تا به امروز نتوانسته اند بدهی های سال گذشته خود را در قالب عوارض شهری به شهرداری ارومیه پرداخت کنند، در فیش جدید این بدهی ها گنجانده می شود.
وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند عوارض خود را به‌صورت قسطی پرداخت کنند و هدف از تخفیف و اقساطی کردن مطالبات شهرداری از شهروندان، رونق بخشی به صنعت ساخت و ساز شهر ارومیه است.
وی ادامه داد: مشارکت مردم در پرداخت مطالبه های شهری، کمک قابل توجهی در تامین درآمدهای شهرداری و ارتقای زندگی شهری محسوب می شود.
وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانکATM٬، POS و از طریق درگاه‌های غیرحضوری بانک‌ شهر نسبت به پرداخت قبوض اقدام یا به ‌صورت حضوری به شهرداری منطقه مراجعه کنند.
وی از مردم ارومیه خواست تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به پرداخت تعهدات خود کنند تا ضمن بهره مندی از تخفیف ویژه زمینه حل بخشی از مشکلات مالی شهرداری نیز فراهم شود.
به گزارش ایرنا شهر ارومیه 750 هزار نفر جمعیت و افزون بر 11 هزار هکتار مساحت دارد.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري شهرداري اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا باقری اظهار کرد: با توجه به نتایج و بازخورد مناسب دریافت شده از اجرای مکانیزه کردن فرآیند آرایش تولید بازار برق، معاونت بازار برق قصد دارد در سال آتی این شیوه را در صدور صورتحساب‌های بازار برق نیز پیاده سازی کند.

معاون بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود: در نتیجه پیاده سازی این روش، ضمن اجرای تمام مصوبات جاری هیأت تنظیم بازار برق، اطمینان کامل برای همه بازیگران بازار برق و نهادهای نظارتی از اجرای امن و بدون خطای تمامی فرآیندهای بازار برق در فضای رقابتی از ابتدا تا انتها حاصل می‌شود.

باقری از به روز شدن پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌ها خبر داد و گفت: با اصلاح روابط مالی صنعت برق، انتظار می‌رود پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌ها تا حد ممکن به روز شده و از انباشت بدهی‌های صنعت برق به تولید کنندگان برق جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: در زمینه جلب مشارکت نیروگاههای صنایع نیز تلاش می‌شود تا با پیشنهاد مقررات مورد نیاز به وزارت نیرو و اخذ اطلاعات مولدهای مستقر در حوزه مشترکین و انعقاد قرارداد با نیروگاههای جدید صنایع، مشارکت بیشتر این گروه از نیروگاه‌ها برای تولید در ایام اوج بار سال ١٤٠٣ جلب شود.

بر اساس اعلام توانیر، باقری همچنین توسعه معاملات بورس از سطح یک مگاوات به بالا تا سطوح مشترکین خانگی و تجاری کوچک به واسطه شرکت‌های توزیع و خرده فروشان پس از اصلاح روابط مالی صنعت برق را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این معاونت برای سال جاری اعلام کرد.

کد خبر 6062778

دیگر خبرها

  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • صدای شما پیگیر مطالبات دراستان چهارمحال و بختیاری
  • پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در دهکده بهار ایران و قرآن منطقه ۱۵
  • پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی