Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@06:00:41 GMT

تکذیب دیدار مقام افغان با مریم رجوی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۷۸۶۶

خرداد: خبر دیدار حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان با مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین تکذیب شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، روز گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه رجوی طی سفری به کابل با مشاور امنیت ملی افغانستان دیدار داشته و  ادعا شده بود که موضوع گفت‌وگوی آنها نیز ایجاد پایگاهی نزدیک «شیندند» برای انجام حملاتی علیه ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأیید و تکذیب این خبر از مرجع رسمی اعلام نشده بود. پس از آن براساس گزارش رسانه‌های افغان، یک منبع نزدیک کاخ ریاست جمهوری با اشاره به ساختگی بودن خبر دیدار محب و مریم رجوی گفت: هرگز چنین دیداری میان حمدالله محب و سرکرده منافقین رخ نداده ‌است و رابطه تهران و کابل در مسیر توسعه سیاسی و اقتصادی قرار دارد. به گفته این منبع آگاه، خبر مذکور از پایه و اساس کذب است.  برچسب ها: افغانستان ، رسانه ، ریاست جمهوری ، سیاسی و اقتصادی ، مشاور امنیت ملی

منبع: خرداد

کلیدواژه: افغانستان رسانه ریاست جمهوری سیاسی و اقتصادی مشاور امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • اخراج اجباری پناهجویان با مدرک روابط با کابل را تیره می‌کند
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد