Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرد، این تیم در صورت ادامه نمایش بازی که برابر ایران انجام داد فینالیست جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ می‌شود. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت عربی نیوز، احمد راضی می‌گوید تیم ملی فوتبال عراق پس از پایان بازی با ایران نشان داد که می‌تواند به فینال جام ملت‌های آسیا 2019 در امارات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال عراق در این رابطه اظهار داشت: بازیکنان عراق سطح فنی عالی از خود برابر ایران ارائه دادند و من از نمایش آنها در طول تمامی دقایق این بازی شگفت‌زده شدم. تیم ملی فوتبال عراق اگر این بازی را در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا انجام دهد می‌تواند ضمن پیشرفت در ارسال پاس‌های کوتاه و مالکیت توپ فینالیست شود.

بازی چهارشنبه شب تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه دوبی با تساوی بدون گل پایان یافت. ایران با 7 امتیاز صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا شد و عراق نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

فیفا: ایران رکورد فوق‌العاده دفاعی خود را حفظ کرد

 

انتهای پیام/

 

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال آسیا فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898334

دیگر خبرها

  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • جام‌ملتها فوتسال: بحرین با رنک ۷۸، سه گل به ایرانِ زد!
  • گل صالح احمد به ایران در جام ملت‌ های فوتسال آسیا (ایران 1-2 بحرین)