Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی گفت: امسال در مجموع ۱۸۸ میلی متر بارندگی در آذربایجان غربی ثبت شده که در مقایسه با سال گذشته ۱۰۵ میلی متر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در این مدت در بین شهرستان‌های استان نیز سردشت با بارش ۵۲۵ میلی متر پربارش‌ترین شهرستان بود و پیرانشهر نیز با ۳۹۳ میلی متر بارندگی در جایگاه دوم قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی افزود: امسال پلدشت با ۱۰۳ میلی متر بارندگی، کم بارش‌ترین نقطه استان بود که بارش‌های آن در مقایسه با ۶۹ میلی متر سال گذشته، ۴۹ درصد و در مقایسه با ۶۶ میلی متر میانگین بارندگی بلند مدت ۵۶ درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/م

 

افزایش بارش در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا چکشیان در حاشیه نشست تبیین برنامه های هفته کارگر درباره افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران گفت: افزایش حقوق دستمزد در شرایط تورمی ممکن است مطلوب جامعه کارگری نباشد ولی باید دقت داشته باشیم که افزایشی که در حوزه دستمزد کارگری در سه سال دولت سیزدهم صورت گرفته بسیار بیشتر از افزایشی بوده که در حوزه کارمندی صورت گرفته است.

وی افزود: دولت و وزارت کار قطعا با این دغدغه وارد شده‌اند که بهبود وضع معیشت کارگران صورت گیرد ولی موانع و محدودیت‌هایی وجود دارد و برخی سیاستهای کلان اقتصادی باعث می شود آنطور که اعضای شورای عالی کار می خواهند اتفاق نیفتد.

چکشیان خاطرنشان کرد: مقایسه میانگین افزایش حقوق در این سه سال نسبت به باقی دوره‌ها و خیلی از سال‌ها و بقیه گروه‌ها مثل کارمندی حتما بیشتر بوده است با این حال دستمزد کارگران نیاز به بهتر شدن دارد و در شورای عالی کار این دغدغه را دارند که چه خدماتی را پیگیری کنند که بخشی از این کمبود را جبران کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی