Web Analytics Made Easy - Statcounter



الهلال عربستان برای جذب مدافع سابق بارسلونا حاضر است که چهار میلیون یورو پرداخت کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت، الهلال عربستان حریف تیم فوتبال استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است. تیم عربستانی که در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا ناامید کننده ظاهر شد فعالیت زیادی در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی داشته و همچنان به دنبال جذب چهره های سرشناس و گران قیمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار الهلال به دنبال جذب آدریانو کوریا، مدافع سابق بارسلونا است که در بشیکتاش ترکیه بازی می‌کند.

این مدافع برزیلی فوتبال خود را در اروپا از کوردوبا اسپانیا آغاز کرد. او در سال 2004 به سویا پیوست و تا 2010 در این تیم بازی کرد و بعد از آن راهی آبی‌ اناری‌ها شد و روزهای خوبی را با این تیم سپری کرد.

آدریانو از سال 2017 در لیگ ترکیه و برای بشیکتاش بازی می کند و الان هم مورد توجه الهلال عربستان قرار گرفته است.

روزنامه ترکیه‌ای fanatik از علاقه الهلال به مدافع سابق بارسلونا خبر داد و نوشت که تیم عربستانی حاضر است که برای جذب این مدافع 34 ساله چهار میلیون یورو پرداخت کند که این رقم وسوسه انگیزی است و بعید به نظر می‌رسد که باشگاه بشیکتاش رد کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند

رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور‌های عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند. از این رو بار دیگر پیشنهاد‌هایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آن‌ها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آن‌ها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • عذرخواهی دروازه‌بان معروف از هواداران الاتحاد
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست