Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از محل اعتبارات بهزیستی از دیگر خدمات حمایتی ارائه شده به زنان سرپرست خانوار بوده که در حال حاضر هزار و ۵ بانوی شهری از ۱۸ تا ۴۹ سال و ۳۹۸ نفر روستایی و عشایری از آن بهرمنده هستند. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علیرضا وارثی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه تامین معاش یک خانواده به علت نبود سرپرست بر عهده این زنان سرپرست خانوار است که برای مدیریت زندگی نیاز به حمایت‌های سارمانی دارند و بهزیستی به منطور توانمندسازی و تقویت کیفیت زندگی آنها با مشارکت خود مددجویان اقدام به ارائه تمهیداتی در بعد معنوی و مادی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: دفتر توانمند سازی خانواده و زنان با 6 هزار و 900 عضو از میان 2 هزار و 310 خانوار قزوینی با نظارت سازمان بهزیستی استان وظیفه خدمت‌رسانی در راستای شکوفایی استعداد‌ها و تقویت توانمندی به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش و هدایت به سوی بازار کار را برعهده دارد.

وارثی گفت: پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از محل اعتبارات بهزیستی از دیگر خدمات حمایتی ارائه شده به این بانوان بوده که در حال حاضر هزار و 5 بانوی شهری از 18 تا 49 سال و 398 نفر روستایی و عشایری از آن بهرمنده هستند.

لیست بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت سبد کالا آماده شد/شریعتمداری: منتظر تخصیص بودجه هستیمشرایط برخورداری فرزندان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از خدمات تامین اجتماعیطرح حذف دفترچه در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی بوشهر از فردا اجرایی می‌شود

وی بیان کرد: خدماتی همچون ارائه وام خوداشتغالی، سرمایه کار بلاعوض همچنین فراکردن زمینه جهت عضویت در گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار با فعالیت‌های صنفی و اقتصادی از جمله فعالیت‌های ابن دفتر بوده و هر عضو به مدت 2 سال از خدمات این‌چنین و آموزش‌های لازم بهره می‌برد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: فراهم کردن شرایطی برای عزیمت زنان سرپرست خانوار به ادوهای زیارتی و فرهنگی، پرداخت مستمری ماهیانه و کمک‌های مالی و همچنین حمایت تحصیلی از فرزندان انها از دیگر اقدامات بهزیستی استان است و در حال حاضر 166 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از فوق دیپلم تا دکتری و هزار و 304 دانش آموز از مقطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی از این حمایت‌ها بهره می‌برند.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود