Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این فراخوان با هدف افزایش نشاط در سطح شهر و فراهم کردن زمینه ایده پردازی، خلق تجربه های جدید رنگی در منظر شهری، حضور موثر رنگ در فضای شهری، فرصت بروز ایده‌های خلاق و بسترسازی مناسب برای حضور فعال و بانشاط هنرمندان و تعامل با مردم منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس، سازمان زیباسازی از همه‌ هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی، نقاشان، مجسمه‌سازان، طراحان گرافیک، هنرمندان تصویرگر، هنرمندان فعال در هنرهای محیطی و... برای شرکت در این فراخوان دعوت می کند.
استفاده از رنگ در قالب بکارگیری ترکیب های رنگی در کنار هم به طوری که ترکیب های خلاق و چشم نواز روی جداره ها ایجاد شود و اینکه هنرمندان می توانند مجموعه دیوارهای معرفی شده را به صورت یک مجموعه دیوار واحد در نظر گرفته و برای آن طرح های ترکیب بندی رنگی پیشنهاد دهند،از شرایط خاص این فراخوان اعلام شده است.
براساس گزارش ارسالی از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، هنرمندان و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیwww.zibasazi.ir مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، سازمان زیباسازی شهر تهران هرساله و با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز با انتشار فراخوان از هنرمندان عرصه های مختلف برای خلق آثاری چشم نواز و متناسب با این آئین باستانی در نقاط مختلف پایتخت دعوت می کند.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها باستانی روابط عمومی سازمان روابط عمومی و امور بین الملل شهر تهران گرافیک جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولودی‌خوانی و رهاکردن بادکنک‌های رنگی برای امام حسن

دریافت 5 MB کد خبر 6063048 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • فراخوان جذب سرباز امریه‌ای در امور اراضی کشور
  • ۱۴۰۳ سال خدمات محله ای و زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
  • مربی خارجی پرسپولیس و همسرش در بازار بزرگ تهران + عکس
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • مولودی‌خوانی و رهاکردن بادکنک‌های رنگی برای امام حسن
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد