Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:12:12 GMT

پیش بینی برف، باران و کولاک در ۲۷ استان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۱۵۶

پیش بینی برف، باران و کولاک در ۲۷ استان

سازمان هواشناسی کشور از بارش برف، باران و کولاک برف طی امروز و فردا در ۲۷ استان خبر داد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی،خراسان شمالی، گلستان، اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، خوزستان، ایلام، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، خراسان رضوی،کرمان، گیلان و مازندران بارش برف و وزش شدید باد و در استان‌های بوشهر، کرمان و  هرمزگان بارش باران همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار کولاک برف/ پیش‌بینی برف و باران 3روزه در 28 استان

برای فردا جمعه نیز در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، گیلان، زنجان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در نیمه جنوبی لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری بارش برف به همراه وزش بادهای شدید پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی اعلام کرده به دلیل  بارش برف و کولاک در نقاط کوهستانی و سردسیر مناطق ذکر شده، لغزندگی جاده های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید روی می‌دهد و  توصیه می شود هنگام تردد در این مناطق، نکات لازم  جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی به‌کار گرفته شود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط راهداری وزارت راه سازمان هواشناسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری وزارت راه سازمان هواشناسی راهداری وزارت راه سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در ایستگاه متروی استانبول + فیلم

ایستگاه متروی استانبول در خط M9 که تازه یک ماه پیش افتتاح شده بود، غرق در آب شد. استانبول به دلیل بارش شدید باران و وزش باد شدید، امروز در سطح هشدار زرد قرار داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید بهاری باران و تگرگ در شهرستان اهر
  • بارش شدید باران در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • آماده‌باش و هشدار؛ پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • بارش باران در ایستگاه متروی استانبول + فیلم
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور