Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روزهای اخیر که بارش باران را سطح استان داشتیم، در بسیاری از محورهای مواصلاتی استان به خصوص جاده حمیل در بعضی قسمت ها ریزش کوه رخ داده است.

وی افزود: امروز نیز با شروع بارش ها، مه گرفتگی را در برخی محورهای مواصلاتی به خصوص حوزه جنوب و مسیر حمیل در شمال استان شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بحث مه گرفتگی برای رانندگان بسیار حساس است، رانندگان باید از چراغ نور پایین خودرو استفاده و سرعت مطمئنه را داشته باشند، همچنین خودروی خود را به تجهیزات زمستانه تجهیز کنند.

وی گفت: حساسیت ما در خصوص وضعیت بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی بیشتر به این دلیل است که بسیاری از جاده های استان کوهستانی و مستعد ریزش کوه است که باید رانندگان این نکته را مد نظر خود قرار دهند.

همتی زاده افزود: هم اکنون کل محورهای مواصلاتی در حال حاضر باز و تردد در آنها در جریان است، همکاران پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان در کل محورها برای خدمات رسانی به شهروندان و رانندگان حضور فعالی را دارند.

کد خبر 4515544

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام وضعیت راهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   ایرج دست نشان   فاصله غیرمجاز را بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز امسال عنوان کرد و گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته که زمان آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ است تا ۵ فروردین سال جاری در مجموع بیش از ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون طبق آمار ثبت شده توسط دوربین های نظارتی  تردد در ورودی و خروجی های استان از مرز یک میلیون گذشت.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  از آغاز طرح نوروزی متوسط درصد تردد وسیله نقلیه سنگین ۷.۴۲درصد است، یاد آور شد: طبق آمار ارائه شده از مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی، فاصله غیر مجاز با بیش ۴.۳۹درصد همچنان در صدر تخلفات جاده ای استان قرار دارد.

 

دست نشان با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعاتی در استان ۲۲۳خودرو در ساعت است، اظهار کرد: در ۱۱روز گذشته از اجرای طرح نوروزی ، ساعت بین ۱۷تا۱۸ اوج ساعات تردد در جاده های آذربایجان غربی است.

 

وی ادامه داد: همچنین از آغاز این طرح به ترتیب خودرو های سواری و وانت بار با بیش از ۵میلیون و ۷۹۸هزار تردد بیشترین میزان تردد را در جاده های آذربایجان غربی دارند.

 

وی تصریح کرد: همچون روال روزهای گذشته محور ملکان به میاندوآب با ثبت ۱۸۹هزار و ۷۸۸تردد ، پرتردد ترین محور استان از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳است.

 

وی با اشاره به اینکه  در تمام محورهای مواصلاتی استان به همت تلاش نیروهای راهداری، تردد در جریان است، افزود: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در برخی محورهای مواصلاتی استان از تمامی رانندگان تقاضا می شود برای داشتن سفر ایمن با سرعت مجاز و رعایت ایمنی اقدام به سفر کنند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد
  • بارش برف در پیرانشهر به ۳۰ سانتیمتر رسید
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان
  • آب‌گرفتگی و ریزش ۲۶ واحد مسکونی در پی بارش‌های اخیر / ۲ تا ۳ درصد تالاب گاوخونی آب‌گیری شد