Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:28:17 GMT

بغض کربلای چهار

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۳۱۰

بغض کربلای چهار

شماره جدید نشریه فروردین امروز در مطلبی ناگفته هایی از عملیات کربلای چهار را در گفت و گو با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به چاپ رسانده است.

در این مطلب می خوانیم در روزهای گذشته توییتی از محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس درباره عملیات کربلای چهار منتشر شد که در متن آمده بود که این عملیات برای فریب دشمن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این توییت انتقادات جدی و فراوانی را از سوی فعالان سیاسی و مجازی و حتی خانواده شهدا در پی داشت، عملیات کربلای چهار یکی از بزرگترین و پرهزینه ترین عملیات ها در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود؛ عملیاتی که علی رغم گستردگی از چند هفته قبل لو رفته بود و حتی شواهدی از لو رفتن عملیات هم، به دست فرماندهان رسیده بود.
در قرائت های رسمی تلفات این عملیات را حدود هزار و در قرائت های غیر رسمی حدود هفت هزار شهید برآورد می کنند.
عملیاتی که محسن رضایی از آن به عنوان فریب یاد می کند، خانواده های بسیاری را داغدار کرد. رزمندگان توصیف بهتری از این عملیات دارند ، آنان که توانسته اند از آتشباران این عملیات جان سالم به در ببرند.
در این مطلب، فروردین امروز گفت و گویی با نجفعلی مشهدی یکی از رزمندگان غواص جنگ تحمیلی در خصوص ماجرای کربلای چهار داشته است.
تیتر اول این شماره فروردین امروز نیز با عنوان در قلمرو حیوانات وحشی ، ورود حیات وحش به حریم مسکونی را مورد بررسی قرار داده است.
در این شماره از فروردین امروز همچنین در مطلبی با تیتر قدرت نامرئی، مدیران زن قزوین از راه دشوار مدیریت گفته اند.
قصه تراژیک بانوان سالنی باز قزوین با تیتر فوتسال بانوان قربانی نبود اسپانسر، ضد تئاتر در خیابان های قزوین، واکاوی ساز و کار حمایت از تولید در قزوین با تیتر تسهیلات جان می دهد؟ و بررسی تحلیلی یک آمار با تیتر مرزی به نام فقر از دیگر عناوین این شماره فروردین امروز است.
هفته نامه فروردین امروز به مدیر مسئولی امیر رجبی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ديگر رسانه ها نشريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گزارش این شماره خط حزب‌الله، تحلیلی است بر عملیات تنبیهی ضد‌صهیونیستی «وعده صادق» که بازتاب زیادی در رسانه‌های غربی داشته است.

 «برخورد برنامه‌ریزی شده و قاعده‌مند با چالش دشمن ساخته» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که الزامات مقابله موثر و هوشمندانه با مسئله نقشه دشمن برای کشف حجاب را از منظر رهبر انقلاب اسلامی، بازخوانی کرده است.

خط‌حزب‌الله در این شماره خود از تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر تاریخ‌سازی عملیات وعده‌ی صادق و تجلیل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پخش تلویزیونی برنامه تلاوت قاریان نوجوان در حرم حضرت معصومه (س) خبر داده است.

شماره این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، تقدیم می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران