Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان امداد و نجات از عملیات برف و کولاک همچنین سیل و آب گرفتگی در بیش از ده استان کشور خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: در عملیات برف و کولاک طی ٢٤ ساعت گذشته ٧ استان (آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان وزنجان) متأثر از برف و کولاک بودند که ۳۹ امدادگر در قالب ۳۵ در ۱۱ محور کوهستانی امدادرسانی انجام دادند و ۱۵ دستگاه خودرو نیز در این عملیات‌ها رهاسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عملیات سیل و آبگرفتگی طی ٢٤ ساعت گذشته نیز گفت: ٢ استان (خوزستان و لرستان) متاثر از سیل و آبگرفتگی بود که در ٨ شهر و روستا ۱۷ امدادگر در قالب ۵ تیم به ۱۲۵ نفر امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امداد ونجات رهاسازی میزان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه ، ساعت ۰:۵:۳۰ صبح  ۸ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان ،  یزد و کیش  تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت  طی ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر متأثر امدادرسانی کردند، و  هزار ۲۵۱ نفر  را اسکان اضطراری دادند، ۱۹۳ نفر به مناطق امن انتقال، و از ۱۳۲ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: در این بین ۵, هزار و ۸۴۶ کیلوگرم نایلون،  هزار و ۲۲۰ قوطی کنسروجات، هزار و ۴۷۰ تخته پتو،  هزار و ۴۸۴ تخته موکت، هزار ۵۳۱ بسته غذایی و ۲۱۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۶۲ تیم عملیاتی متشکل هزار ۵۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و  به متأثرین امدادرسانی کردند.

صادق محمودی گفت: ۴ نیروهای عملیاتی ۴ استان سیستان و بلوچستان ، فارس ، کرمان ، و هرمزگان کماکان در حال امدادرسانی می‌باشند.

این مقام مسئول اظهار کرد : نیروهای عملیاتی این جمعیت ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک استان هرمزگان  برپا کردند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم