Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@22:16:54 GMT

کفاره گناه غیبت چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۴۷۱

احادیث معصومین(علیهم السلام) به مثابه چراغ‌هایی هستند که در ظلمات و تاریکی‌ها مسیر را به انسان نشان می‌دهند.


به گزارش شریان نیوز،احادیث معصومین(علیهم السلام) به مثابه چراغ‌هایی هستند که در ظلمات و تاریکی‌ها مسیر را به انسان نشان می‌دهند. هر چه ما انسان‌ها عمل و گفتارمان نزدیک و شبیه به افعال ائمه هدی شود بدون تردید کفه‌ی اعمال نیک ما در آخرت سنگین‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درکافی از امام صادق (ع) روایت کرده که فرمود:

شخصى از رسول خدا (ص) پرسید: کفاره گناه غیبت چیست؟

فرمود: براى آن کس که غیبتش کرده‌اى، به تلافى غیبتش استغفار کن!

منبع : المیزان،ج 18،ص 483
 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از رشد ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در استان خبر داد و گفت: بیش از ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال زکات فطریه تحویل کمیته امداد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،  محمد عرب با اعلام این خبر اظهار داشت: از مجموع بیش از 34 میلیارد و 41 میلیون ریال زکات فطریه 16 میلیارد و 376 میلیون ریال امدادی و 15 میلیارد و 665 میلیون ریال غیرامدادی بوده است.

وی گفت: از مجموع مبلغ جمع‌آوری شده 20 میلیارد و 484 میلیون ریال زکات فطریه عام و یک میلیارد و 704  میلیون ریال زکات فطریه سادات است. از مبلغ جمع‌آوری شده 11 میلیارد و 489 میلیون ریال کفاره غیرعمد و 363 میلیون و 890 هزار ریال  کفاره عمد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده همزمان با عید سعید فطر به حساب نیازمندان واریز شده است. 

وی با بیان اینکه کمیته امداد با فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی هم چنان آماده جمع‌آوری فطریه هم استانی‌ها است، افزود: سامانه الکترونیکی سنا، کد دستوری #5*056*8877*، شماره کارت 6037997950059684 جهت زکات فطریه عام،6037997950067950 جهت زکات فطریه سادات اعلام شده است همچنین شماره کارت 6037997950076225 جهت کفاره غیرعمد و 6037997950084492 جهت کفاره عمد است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری
  • پیگیری تاریکی تونل بخش قارون دزپارت و وقوع حواث تلخ +فیلم
  • (تصاویر) رقص دلقک با کودکان بی‌گناه قربانی جنگ غزه
  • حکمت نهی از «دروغ گفتن به شوخی» چیست؟
  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • متولدین این ماه‌ها دوستانی مادام‌العمرند!
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • هنر متعهد زمینه‌ساز رشد و تعالی انسان است
  • تمام این ۱۲ سال، منتظر این اخبار بودم
  • در تمام این ۱۲ سال، منتظر این اخبار بودم