Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@05:13:23 GMT

سردار آزمون و رکوردی که جابجا نشد!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۴۸۰

به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی روز گذشته بار دیگر سردار آزمون را در نوک خط حمله داشت. آزمون که در بازی با یمن و ویتنام گلزنی کرده بود، در این بازی تمام تلاش خود را کرد تا به صدر جدول گلزنان بازگردد اما این اتفاق رخ نداد تا همچنان معز علی با 5 گل در صدر جدول باقی بماند.

 

آزمون در آخرین بازی دوستانه ایران پیش از جام ملت های آسیا نیز گلزنی کرده و توانسته بود دروازه قطر را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر مهاجم شماره 20 تیم ملی که از فروردین 97 در گلزنی با پیراهن تیم ملی ناکام بود، به طور متوالی در بازی با قطر، یمن و ویتنام گلزنی کرد تا شمار گل های ملی اش را به عدد 27 برساند و همچنین به رکورد شخصی خودش که زدن گل در 4 بازی متوالی ملی بود، نزدیک شود.

سردار از بازی ملی شماره 15 در مقابل هند تا بازی شماره 18 در مقابل قرقیزستان 4 بار موفق به گلزنی شده بود و از بازی بیست و پنجم تا بیست و هشتم دروازه تیم های مونته نگرو، ازبکستان، سوریه و روسیه را باز کرده و رکورد خود را تکرار کرده بود.

 

این بار هم سردار آزمون که به دوران اوج خود بازگشته است، فرصت رسیدن به آمار خوب خود را داشت اما دفاع مستحکم عراق و همچنین استراتژی تیم ملی برای صدرنشینی بی دردسر این اجازه را به مهاجم روبین کازان نداد تا بتواند به خلق رکوردی جدید امیدوار شود.

 

او هم اکنون با 27 گل ملی تنها 11 گل تا آمار گلزنی علی کریمی و جواد نکونام فاصله دارد و اگر روند فعلی خود را حفظ کند می تواند تا همین یکی دو سال آینده به سومین گلزن ملی فوتبال ایران تبدیل شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی بازی یمن جدول جدول ایران جام ملت های آسیا قطر تیم ملی یمن قرقیزستان سوریه روسیه عراق علی کریمی جواد نکونام فوتبال ایران بازی جام ملت های آسیا جدول عراق قطر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال بولونیا ابتدا در دقیقه ۱۴ به وسیله «اوساما العزوزی» به گل اول رسید و سپس در دقیقه ۴۴ «جاشوآ زیرکزی» موفق شد دومین گل را وارد دروازه رم کند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

در جدول رده بندی فوتبال ایتالیا رم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بولونیا با ۶۲ امتیاز چهارم است. رم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و بولونیا رقیب اصلی این تیم برای کسب سهمیه است. شاگردان «ده‌روسی» امیدوار بودند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند اما این شکست موجب شد اختلافشان با بولونیا به ۷ امتیاز برسد و کارشان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با مشکل رو به رو شود.

کد خبر 6085907

دیگر خبرها

  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • ببینید | گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا؛ دورازه بان مصدوم شد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)