Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد پنجشنبه شب در نشست هماهنگی سفر وزیر راه وشهرسازی به این شهرستان افزود: با تلاش و پیگیری های مجموعه فرمانداری و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و برگزاری نشست های متعدد با مالکان این مشکل برطرف شد و این پروژه که از خواسته های دیرینه مردم منطقه است با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در سنوات گذشته در این محور تصادف های منجر به فوت زیادی داشتیم به گونه ای که به جاده مرگ معروف شده بود.
پاک نژاد افزود: با زیر بار ترافیک رفتن هر قطعه آن درصد تصادفات جاده کمتر شده و سال قبل تصاددفات منجر به فوت به صفر رسید.
فرماندارگناوه با بیان اینکه در حوزه راه های این شهرستان اقدام های خوبی انجام شده است، گفت: جاده گناوه - میشان 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، جاده گوره - گچساران و بندر ریگ - گناوه که 5 کیلومتر آن تکمیل و قطعه دوم بزودی شروع به کار می‌کند از جمله آنهاست.
وی اظهارداشت: قسمت کمربندی اتوبان حدفاصل اتصال جاده گناوه - دیلم به دشتستان و بوشهر که خواسته مردم و فعالان اجتماعی است هماهنگی هایی صورت گرفته که مابقی اعتبار و دستور کار این پروژه در سفر وزیر راه وشهرسازی مطرح تا موافقت آن اخذ شود.
قراراست بزرگراه گناوه به دیلم عصر امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی به بهره برداری برسد.
این بزرگراه به طول 61 کیلومتر و عرض 11 متر با اعتبار 1260 میلیارد ریال احداث که 351 هزار مترمربع خاکبرداری، یک میلیون و 116 هزار مترمکعب خاکریزی، 161 هزار تن آسفالت، 36 هزار و 500 مترمکعب بتن بکار رفته و دارای 120 دستگاه آبرو و یک دستگاه پل خاص است.
سهولت در حمل و نقل و جابه جایی، کاهش تصادفات جاده ای، بالابردن سطح ایمنی در نقل و انتقالات کشور، اشتغال زایی وجذب نیروی کار در منطقه، سهولت ارتباط شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم و اهواز، توسعه و آبادانی زیرساخت های حیاتی کشور از عمده اهداف این پروژه است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان بوشهر بزرگراه ترافیک فوت وزیر راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • نامه مالکان لکوموتیو به وزیر راه
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد