Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرمعلی عزیزی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شکارچیان یقین بدانند که محیط بانان اجازه نمی دهند حیات وحش این منطقه از سوی شکارچیان غیرمجاز مورد تهدید قرار گیرد و در صورت مشاهده با خاطیان، برابر با قانون و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
وی تصریح کرد: این پناهگاه، زیستگاه مناسبی برای قوچ و میش ارمنی و پازن (بز کوهی) و دیگر گونه های جانوری ازجمله خرس قهوه ای، روباه معمولی، سیاه گوش، سمور سنگی، کبک دری و چیل، باقرقره، سار، دال، شاه بوف، غاز خاکستری، تنجه، آنقوت، حواصیل، خوتکا، اگرت بزرگ، افعی زنجانی، لاک پشت افغانی و ماهیانی چون سفید رودخانه ای، سس، زرده پر و اسبله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پناهگاه حیات وحش انگوران در جنوب شرق منطقه حفاظت شده انگوران واقع شده و از سال 1349 به حفاظت درآمده و از سال 1354 نیز به پناهگاه حیات وحش تبدیل شده و دارای مساحت 29 هزار و 833 هکتاری است.
عزیزی به دستگیری سه شکارچی متخلف که قصد شکار حیات وحش در پناهگاه حیات وحش انگوران از توابع این شهرستان را داشتند اشاره کرد و افزود: این شکارچیان خاطی 20 دی جاری، حین شکار حیات وحش در دام محیط بانان افتادند.
وی اظهار داشت: یک قبضه سلاح شکاری برنو و یک قبضه ته پر، سه تیر فشنگ گلوله زنی، 2 عدد پوکه، 6 تیر فشنگ ساچمه زنی و 2 دستگاه دوربین چشمی از این سه شکارچی خاطی، کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان در پی پایش مناطق تحت مدیریت این اداره، این سه شکارچی متخلف را مشاهده و نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.
عزیزی افزود: این شکارچیان متخلف دستگیر شده که بومی منطقه هستند پس از تشکیل و تکمیل پرونده تخلف به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی شهرستان ماهنشان معرفی شدند.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها حفاظت محیط زیست دوربین قانون قهوه کشف و ضبط جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند