Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@22:17:48 GMT

طرح موسوم به معامله قرن محکوم به شکست است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۵۸۴

طرح موسوم به معامله قرن محکوم به شکست است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نبیل ابوردینه سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان در واکنش به گزارش هایی در باره فاش شدن برخی مفاد طرح «معامله قرن» و پیشنهاد آمریکا برای ایجاد کشور فلسطین صرفا در مناطقی از کرانه باختری و بخشی از قدس شرقی اعلام کرد: تداوم پخش شایعات درباره نشانه های طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن و نیز اقدام برای جلب همکاری های منطقه ای و بین المللی با مفاد این طرح، تلاش هایی شکست خورده است و به بن بست خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: برقراری صلح عادلانه و دائم باید مبتنی بر مشروعیت بین المللی و راه حل تشکیل دو کشور و ایجاد کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی باشد.
 
ابوردینه گفت: راه برقراری صلح در منطقه روشن و هرگونه طرحی برای دور زدن مطالبات آزادی خواهانه و استقلال طلبانه ملت فلسطین موفقیت آمیز نخواهد بود و مردم فلسطین با وجود همه این توطئه ها و چالش ها پیروز خواهند شد.
 
شبکه چهار تلویزیون رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که طرح دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره صلح خاورمیانه به زودی ایجاد یک کشور فلسطینی در مساحتی به اندازه 90 درصد کرانه باختری را که پایتخت آن قدس شرقی باشد اما اماکن مقدس را در برنگیرد، پیشنهاد خواهد داد.
 
اما دولت آمریکا گفته است که اعلام این طرح احتمالا چند ماه دیگر خواهد بود و از هرگونه پیش بینی درباره محتوای آن خودداری کرده است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیل

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شدت سکوت حکام عرب در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: به شدت سکوت عربی و جهانی در برابر جنایات صهیونیستها علیه فلسطینیان در کرانه باختری که آخرین آن یورش به طولکرم و محاصره اردوگاه نورشمس بوده، محکوم می‌کنیم.

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت در کرانه باختریفراخوان حماس برای انتفاضه در کرانه باختری

در این بیانیه آمده است ادامه سیاست هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی را که به زیان مسئله فلسطین و اهداف ملی مردم آن است، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه آورده است: تحریمهای مضحک غربی علیه برخی شهرک نشینان صهیونیست و چشم پوشی از جنایات وزیرانی که علنا به تحریک این شهرک نشینان می‌پردازند، گمراه سازی و فریب افکارعمومی است.

جهاد اسلامی خاطر نشان کرد از ایستادگی ملت فلسطین در کرانه باختری تقدیر می کنیم و خواستار درگیری مردم خود با نظامیان و شهرک نشینان دشمن در هر مکانی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد جهاد اسلامی از سکوت عربی در برابر جنایات اسرائیل
  • ایران وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه، وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • رأی آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل محکوم است
  • وزارت خارجه سوریه وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند
  • حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد