Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اشنویه گفت: بروز مه غلیظ، دید افقی در گردنه آغبلاغ در محور اشنویه به ارومیه را به کمتر از 10 متر کاهش داده است.

محسن خادمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اواخر بامداد امروز و به دلیل مه غلیظ و بارش برف، تردد در مسیر اشنویه - ارومیه به کندی صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به بارش برف در سطح این شهرستان، سطح جاده های مواصلاتی بسیار لغزنده است که راهداران هم اکنون مشغول نمک پاشی و برف روبی آنها هستند.
خادمی بیان کرد: هم اکنون تردد در تمامی راه های استحفاظی این شهرستان با وجود این شرایط بدون هیچ مشکلی به صورت روان ادامه دارد.
وی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و رعایت فاصله طولی توسط رانندگان اضافه کرد: با توجه به حجم بارش ها، برودت و کاهش دما، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.
خادمی اضافه کرد: راهداران این شهرستان در این ایام به صورت شبانه روزی برای تسهیل تردد مسافران در حال فعالیت هستند و محورهای مواصلاتی را در سریع ترین زمان ممکن برف روبی و بازگشایی می کنند.
به گزارش ایرنا، اشنویه دارای 82 کیلومتر راه اصلی و 180 کیلومتر راه فرعی و 2 راهدارخانه مرکزی و آغبلاغ است.
9870/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا اشنويه راهداري ديدافقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این گردنه همه ساله با نخستین بارش برف در آبان ماه مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود.
پیمان جو با بیان اینکه بازگشایی گردنه بیژن موجب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود، افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد که ۱۴ کیلومترآن برفگیر است.
وی با اشاره به اینکه گردنه بیژن در ارتفاع۳ هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد گفت: این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است
پیمان جو اضافه کرد: ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا ۷ متر هم می‌رسد.
شعبانی سرپرست فرمانداری دنا هم گفت: با بازگشایی این جاده برف گیر، علاوه بر تردد وسایل نقلیه، مسیر تردد عشایر کوچ رو نیز هموار می‌شود.
گفتنی است این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند.

دیگر خبرها

  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه