Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همت کارشناسان ستاد کنکور این مدیریت همایش کنکور در شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش مشاوره‌ای برای دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدری عنوان کرد: از موضوعاتی مورد بحث در همایش کنکور استرس و اضطراب، بودجه بندی دروس کنکوری، شیوه‌های تست زنی و روش‌های صحیح مطالعه را می‌توان نام برد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: این همایش با هدف آشنایی دانش آموزان با فرآیند تخصصی کنکور و کمک به آنان برای موفقیت در این آزمون است.

گفتنی است؛ همایش کنکور رایگان با سخنرانی خلیل ناصری پور، مدرس برجسته مشاوره‌ای کنکور در  خوزستان، ۱ بهمن ماه ۹۷ در تالار معلم شهرستان در دو گروه پسران و دختران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برپایی همایش کنکور در بهبهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش

رضا رضایی در ارتباطی مجازی با مدیران، روسا، معاونان پشتیبانی و مسئولان کارپردازی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان  ضمن تبریک پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و سپاه در عملیات غرورآفرین  وعده صادق گفت: از امروز که سامانه بارشی از جنوب وارد استان می‌شود، پیش بینی شده در کل استان به ویژه شهرستان‌های جنوبی و ۲ شهرستان قلعه گنج و منوجان بیشترین بارش‌ها را داریم.

وی افزود: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در شورای اداری استان مرخصی مدیران، معاونان، مسئولان کارپردازی آموزش و پرورش همچنین مرخصی مدیران مدارس، معاونان، سرایداران و خدمتگزاران تا پایان هفته لغو است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمامی پشت بام‌ها و ناودان‌ها در ادارات و مدارس باید بازبینی شود تا مدارس آسیب نبینند، اطراف مدارس بررسی شود، اگر موردی هست که ممکن است در زمان وقوع سیل آسیب زا باشد رفع شود.

وی بیان کرد: اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه است و ضروری است حیاط مدارس بازبینی و آب رو‌ها باز شوند و با توجه به احتمال تخریب منازل روستایی از امکانات سالن‌های ورزشی، کانون‌ها و... همچنین ظرفیت مدارس برای اسکان اضطراری مردم استفاده شود.

رضایی با اشاره به اینکه پروژه مهر از مهم‌ترین موارد کاری پیش روی آموزش و پرورش است، گفت: ثبت فعالیت‌ها و مستندسازی و ارزیابی شاخص‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، جشنواره شهید رجایی علاوه بر اینکه در خارج از آموزش و پرورش و در رقابت بین سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود در داخل آموزش و پرورش هم برگزار می‌شود و  هر گونه ایرادی در خصوص سامانه تسما وجود دارد بایستی پیگیری و پاسخ نامه‌ها در اسرع وقت داده شود.

وی تصریح کرد: در ورود افراد متفرقه به اردوگاه‌های آموزش و پرورش دقت و کارت شناسایی دریافت شود، در زمینه رعایت عفاف و حجاب برای ورود به مکان‌های آموزش و پرورش نظارت صورت گیرد و موفقیت‌های آموزش و پرورش به صورت گسترده بازتاب داده شود، در زمان برگزاری اردو‌های دانش آموزی در روند برگزاری دقت شود و به هیچ عنوان به صورت مختلط برگزار نشود.  

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حوزه‌های امتحان نهایی بررسی و به لحاظ نور، سیستم گرمایشی، سرمایشی، راکت‌های موبایل یاب و... بررسی شوند.  

وی همچنین بر نظارت بر اموال مدارس و رفت و آمد خودرو‌های دولتی، برگزاری نماز جماعت مدارس و تجلیل از برگزار کنندگان نماز جماعت، نظارت بر گروه‌های هنری اجرا کننده برنامه برای هفته معلم و لزوم داشتن مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استفاده بیشتر از ظرفیت دانش آموزان در برگزاری مراسم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس، تکریم ارباب رجوع، جمع آوری بخاری‌های نفتی و تحویل به اداره کل نوسازی تا ده روز دیگر و... تاکید کرد.

نشست مجازی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با مدیران، روسا، معاونان پشتیبانی و مسئولان کارپردازی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، رئیس آموزش و پرورش استثنایی، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی و رئیس اداره فناوری اطلاعات برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها