Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد رضا اسلام نژاد رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی اظهار کرد: با افزایش میزان سرقت‌های لوازم داخلی خودرو در این محدوده و شکایت شهروندان، تیم‌های عملیاتی این کلانتری پس از هماهنگی‌های انجام شده برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک سارق حرفه‌ای با یک دستگاه خودرو ضمن پرسه در محدوده هیای مختلف این محله اقدام به سرقت از خودرو‌های پارک شده در خیابان می‌کند.

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی با بیان اینکه ماموران موفق شدند سارق را در مخفیگاهش دستگیر کنند، تصریح کرد: طی بازرسی انجام شده ۹ قطعه اموال مسروقه از جمله یک عدد جارو برقی مخصوص خودرو، چهار عدد کمک فنر خودرو، یک دستگاه صفحه کلید رایانه، کنتور برق، ۲ عدد چراغ جلو خودرو، پیچ گوشتی و آچار بوکس، کشف شد.

سرگرد اسلام نژاد خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری ۲ سارق که با دستبرد به ۶ منزل در شهر اصفهان ۳۰ میلیارد ریال از اموال این منازل را به سرقت برده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی محلات شهر اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی و همچنین با جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، در نهایت هویت ۲ سارق سابقه دار را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با انجام تحقیقات میدانی گسترده مخفیگاه هر ۲ متهم در یکی از محلات سطح شهر شناسایی و سارقان قبل از هرگونه اقدامی در یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در سطح شهر اصفهان به ۶ منزل دستبرد زدند که در برآورد اولیه کارآگاهان مشخص شد این ۲ سارق نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده‌اند، در این خصوص تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ سارق داخل خودرو در یزد
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری سارق احشام در بناب
  • دستگیری این سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان