Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@11:55:43 GMT

بی‌اخلاقی در ماجرای ازدواج مجدد همسر حججی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۷۳۱

ماجرا از پیام تبریک خانواده شهید محسن حججی به همسر این شهید آغاز شد که به تازگی ازدواج مجدد کرده است.

روزنامه اصفهان امروز نوشت: «به تازگی خبر ازدواج مجدد همسر شهید حججی، واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی داشت. ماجرا از پیام تبریک خانواده شهید محسن حججی به همسر این شهید آغاز شد که به تازگی ازدواج مجدد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این اقدام را فرهنگ‌سازی مثبت برای اصلاح نگاه اشتباهی خواندند که همیشه در مورد ازدواج همسران شهید وجود داشته است و برخی دیگر این کار را به شدت و با توهین و فحاشی مورد انتقاد قرار داده‌اند.

تا جایی که یکی از کاربران توییتر در این باره نوشت: همه با ازدواج مجدد خانمها مشکل دارند، چه #بهاره_رهنما باشد چه همسر #حججی چه هر شخص دیگری. آدم شوید لطفا.»

تعداد زیادی از کاربران هم با توهین های مکرر و بی اخلاقی درباره این موضوع به پیش داوری در این باره پرداختند. (گزارش مفصل تر و نظرات بیشتر مردم را اینجا بخوانید)

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین حضور ویسی در فولاد با اهداف خاص

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی مجدد در راس کادرفنی فولاد خوزستان قرار گرفت تا برای سومین بار هدایت این تیم خوزستانی را بر عهده بگیرد و مجدد حضور در لیگ برتر را تجربه کند.

ویسی در دوران مربیگری خود هدایت تمام تیم‌های مطرح استان خوزستان را بر عهده گرفته است، او دوران مربیگری خود را با حضور در کادرفنی فولاد شروع کرد، به عنوان مربی موقت کار خود را در فولاد ادامه داد، برای چندین سال در راس کادرفنی استقلال خوزستان قرار گرفت و همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر شد، حضور در نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر را تجربه کرد، صنعت نفت را از سقوط نجات داد و لیگ بیست و سوم را با این تیم آغاز کرد و حالا مجدد در فولاد خوزستان حضور خواهد داشت.

ویسی حضور در تیم های صبای قم، پیکان، سپاهان و خیبر خرم‌آباد را هم در کارنامه دارد و دستاورد خاصی با این تیم ها نداشت و پس از گذراندن دورانی در این تیم ها به کار خود پایان داد.

عبدالله ویسی که به همراه استقلال خوزستان یکی از شگفت‌انگیزترین قهرمانی های لیگ را به دست آورد در دوران مربیگری خود موفق به تکرار این دستاورد نشد و عملکرد مشابه‌ای هم نداشت اما با توجه به سبک خاصی که دنبال می‌کند و محبوبیت که به واسطه قهرمانی در لیگ برتر در استان خوزستان پیدا کرده همیشه یک گزینه جدی برای تیم های استان های جنوبی کشور است و در مواقع ضروری به سراغ او می‌آیند و به او اعتماد می‌کنند.

سومین حضور ویسی در خوزستان با یکی از سخت‌ترین دوران های این تیم همراه شده و آنها برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند و به دنبال کسب امتیازات لازم برای تضمین حضور در فصل آینده لیگ برتر خواهند بود و ویسی با برنامه ای خاص 10 مسابقه را دنبال خواهد کرد تا امتیازات لازم را برای بهبود رتبه فولاد به دست آورد و هرآنچه که در توان دارد را باید ارائه کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی ناتینگهام از کسر امتیاز عصبانی است
  • روزهای تلخ پیر کالولو ادامه دارد؛ دوری 4 الی 6 هفته‌ای مدافع فرانسوی از میادین
  • جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است
  • رئیس قوه قضاییه: جامعه امروز به آموزه‌های اخلاقی قرآن نیازمند است
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • «فلسفه اخلاق» جلد نهم دانشنامه استنفورد در بازار نشر
  • تحلیل نشانه‌شناختی بازنمایی اخلاق در فیلم‌های پرفروش سینمای ایران
  • سومین حضور ویسی در فولاد با اهداف خاص
  • اتهام اخلاقی برای بازیگر سریال بازی مرکب
  • اتهام اخلاقی برای بازیگر سریال معروف