Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:05:09 GMT

جانباز ۷۰ درصد دامغانی هم آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۷۴۱

جانباز ۷۰ درصد دامغانی هم آسمانی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید علی میرعلی اکبری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان گفت: شهید محمد ابراهیم حقیری مدت ۳۸ ماه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشت.

وی افزود: حضور در عملیات­‌های بیت المقدس، رمضان، محرم، والفجر مقدماتی، والفجر ۸، کربلای ۴ و ۵ از جمله افتخارات شهید حقیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعلی اکبری خاطر نشان کرد: شهید حقیری در عملیات والفجر مقدماتی با اصابت مستقیم گلوله خمپاره ۶۰ روی سرش به شدت مجروح شد.

وی افزود: حقیری در جبهه مسئولیت‌هایی همچون فرماندهی گروه در کردستان، اطلاعات عملیات و مسئول محور در عملیات رمضان را به عهده داشت و در سال ۸۶ با ۷۰ درصد جانبازی و درجه سرلشکری بازنشسته شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان گفت: پیکر پاک این جانباز شهید روز جمعه در گلزار شهدای دامغان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام / گ

جانباز ۷۰ درصد دامغانی به خیل شهدا پیوست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • عیدیان راهی فینال شد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸