Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 سیزدهمین روز جام ملت های آسیا آخرین روز مرحله گروهی نیز محسوب می شود. رقابت های روز پنج شنبه 27 دی برای تیم ملی فوتبال ایران نیز مهم است چرا که حریف تیم ملی ایران در این روز مشخص می شود.

پنج شنبه 27 دی

گروه F :عمان – ترکمنستان، ساعت 17 ، ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی

عمان یکی از بدشانس ترین تیم های جام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود بازی های خوبی که این تیم انجام داده اما هنوز از کسب امتیاز بازمانده است. این تیم در روز پایانی باید به مصاف ترکمنستانی برود که دو بازی قبلی خود را باخته است. اگر بازی این دو تیم برنده داشته باشد می توان گفت که تیم برنده به عنوان تیم سوم صعود می کند. چرا که تیم فلسطین 2 امتیازی در آن زمان دیگر شانسی برای صعود ندارد. در حال حاضر بحرین و قرقیزستان به دور بعد صعود کردند. ویتنام هم شانس خوبی برای صعود دارد.

گروه F :ژاپن – ازبکستان، ساعت 17 ، ورزشگاه خلیفه العین

تیم ملی فوتبال ژاپن به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم گروهش قرار دارد. اگر نتیجه ای به غیر از برد ژاپن رقم بخورد این ازبکستان است که به عنوان صدرنشین راهی دور بعد می شود و باید با تیم دوم گروه E  که در حال حاضر عربستان است دیدار کند. تیم اول این گروه در جدول، سمتی قرار می گیرد که ایران حضور دارد و تیم دوم همه در سمت دیگر جدول که کره جنوبی و استرالیا هستند قرار می گیرد.

گروه F

رده

تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

1

ازبکستان

2

2

-

-

6

1

5

6

2

ژاپن

2

2

 

-

4

2

2

6

3

عمان

2

-

-

2

1

3

2-

0

4

ترکمنستان

2

-

-

2

2

7

5-

0

 

گروه E : عربستان – قطر، ساعت 19:30 ، ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی

یکی از جذاب ترین بازی های دور گروهی در ورزشگاه زاید اسپورت و میان عربستان و قطر برگزار می شود. تیم قطر به دلیل تفاضل گل به مانند ازبکستان بالاتر از تیم نامدار گروهش قرار دارد و اگر در این بازی بازنده نباشد به عنوان صدرنشین به دور بعد می رسد. تیم اول این گروه در دور بعد باید با عراق دیدار کند و تیم دوم نیز با تیم اول گروه F  رقابت کند.

گروه E: لبنان - کره شمالی، ساعت 19:30 ، ورزشگاه شارجه

دیدار لبنان و کره شمالی، به مانند دیدار ترکمنستان و عمان است. تیم برنده می تواند راهی دور دوم شود و اگر بازی به تساوی برسد هیچ یک از این چهارتیم شانسی برای صعود ندارند و ویتنام و فلسطین به دور بعد می رسند.

 

گروه E

رده

تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

1

قطر

2

2

-

-

8

-

8+

6

2

عربستان سعودی

2

2

-

-

6

-

6+

6

3

لبنان

2

-

-

2

-

4

4-

0

4

کره شمالی

2

-

-

2

-

10

10-

0

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ملت های آسیا رقابت تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران بازی فلسطین بحرین قرقیزستان ژاپن عربستان جدول کره جنوبی قطر عراق لبنان ترکمنستان عمان ایران تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا عراق قطر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

مالک باشگاه اینتر برای اینکه بتواند وامی که پیش از این از یک صندوق آمریکایی گرفته بود را تسویه کند، وام جدیدی می‌گیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مالک باشگاه اینتر به نظر می‌رسد راه‌حلی برای خروج از بحران اقتصادی که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند، پیدا کرده است. گروه سونینگ (مالک باشگاه اینتر) باید بدهی 375 میلیون یورویی خود به صندوق سرمایه‌گذاری «اوکتری» آمریکا را تا تاریخ 20 مِی (31 اردیبهشت) تسویه کند، وامی که سه سال پیش این صندوق سرمایه‌گذاری در اختیار این هلدینگ چینی (سونینگ) قرار داده بود.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ استیون ژانگ و گروه سونینگ در آستانه توافق برای دریافت وامی 400 میلیون یورویی با بازپرداخت سه ساله از یک صندوق بریتانیایی هستند. با دریافت این وام، مالکان چینی باشگاه اینتر قادر خواهند بود وام 375 میلیون یورویی که پیش از این از صندوق «اوکتری» دریافت کرده بودند را تسویه کنند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد؛ اینتر در حال مذاکره با صندوق سرمایه‌گذاری انگلیسی «آنگلو سکسون» برای دریافت وام جدید است و این به استیون ژانگ و گروه سونینگ این امکان را می‌دهد که همچنان کنترل باشگاه اینتر را در اختیار داشته باشند و در ماه‌های آینده سر فرصت بر سر فروش احتمالی این باشگاه با مشتریان مذاکره کنند.

چالهان‌اوغلو: بازی با میلان در UCL را فراموش نمی‌کنم

روزنامه ایتالیایی «رپوبلیکا» در شماره روز گذشته خود (شنبه) خود با انتشار گزارشی مدعی شده بود؛ یک خانواده ثروتمند در عربستان سعودی در حال مذاکره با مالکان باشگاه اینتر برای خرید سهام این باشگاه است اما این گروه عربستانی ربطی به صندوق سرمایه گذاری عمومی (PIF) که در سال 2021 باشگاه نیوکاسل را خریداری کرد، ندارد.

این خانواده عربستانی که حالا گفته می‌شود عضوی از خاندان سلطنتی هستند؛ با نمایندگان سونینگ در چین تماس گرفته‌اند تا علاقه‌شان برای خرید باشگاه اینتر را اعلام کنند. در ماه‌های اخیر شایعاتی مبنی بر رویکرد سرمایه‌گذاران عربستانی برای خرید باشگاه اینتر مطرح شده بود، اگرچه گروه سونینگ بارها عنوان کرده‌ که آنها به دنبال فروش بخشی از سهام این باشگاه هستند، نه سهام کامل باشگاه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
  • مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • گروه های حنظله رادارهای رژیم صهیونیستی را هک کرد | همین الان فرار کنید...
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • امیدوارم دست پر به ایران برگردیم/ شناخت خوبی از تیم داریم