Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@16:18:47 GMT

51 راه روستايي در استان زنجان بازگشايي شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۹۹۸

51 راه روستايي در استان زنجان بازگشايي شد

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – معاون راهداري اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان گفت: بارش برف سنگين و وقوع کولاک 58 راه روستايي را در هشت شهرستان و يک بخش اين استان بسته بود که با تلاش راهداران 51 جاده بازگشايي شد.

جواد يوسفي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بارش برف سنگين و کولاک شديد بامداد دوشنبه/24 دي/ موجب بسته شدن اين راه هاي روستايي در شهرستان هاي زنجان، ماهنشان، ابهر، خرمدره، سلطانيه و بخش زنجانرود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد براينکه کولاک شديد موجب بسته شدن راه هاي روستايي استان براي چندمين بار شده است، اظهارداشت: هم اکنون پنج راه روستايي در ماهنشان و 2 راه در شهرستان زنجان بسته است که راهداران در تلاش براي بازگشايي هستند.
معاون راهداري اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف و باران و مه غليظ در جاده هاي استان جريان دارد.
يوسفي تاکيد کرد: رانندگان از ترددهاي غيرضروري و شبانه در مسيرهاي کوهستاني و روستايي به جد خودداري و خودروهاي خود را مجهز به تجهيزات ايمني، گرمايشي و زنجيرچرخ کنند.
وي افزود: هموطنان مي توانند براي اطلاع از وضعيت راه هاي استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ايرنا، مسيرهاي ارتباطي استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده هاي شرياني شامل آزادراه‌هاي زنجان - تبريز و زنجان - قزوين و مسيرهاي ترانزيت، 37 دوربين نظارتي در اين محورها، 2 سامانه توزين حين حرکت در جاده هاي دندي - زنجان - ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسيرهاي ارتباطي استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کيلومتر راه ارتباطي دارد که از اين ميزان، 200 کيلومتر آزاد راه، 113 کيلومتر بزرگراه، 342 کيلومتر راه اصلي و 974 کيلومتر راه فرعي است.
9505/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم