Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود مهاجم اتریشی چکش ها قصد دارد از جمع تیمش جدا شود.

طرفداری- مارکو آرناتوویچ، مهاجم باشگاه وست هم شاید در نقل و انتقالات ژانویه از تیمش جدا شود و باشگاه لندنی به دنبال بررسی گزینه های جانشین وی است.

به نقل از اسکای اسپورتس، چکش ها در مذاکره با سلتاویگو برای خرید مکسی گومز، مهاجم اروگوئه ای 22 ساله هستند ولی گفته می شود باشگاه اسپانیایی درخواست مبلغ زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع اسکای معتقدند که سلتاویگو مبلغ زیادی برای مهاجم جوان خود درخواست کرده است. گفته می شود این باشگاه در قرارداد بازیکن خود یک بند آزادسازی 45 میلیون پوندی قرار داده که این مبلغ فاصله زیادی با مبلغی دارد که وست هم خواهان پرداخت آن است.

گومز 22 ساله اهل اروگوئه در فصل جاری لالیگا در 17 مسابقه 9 گل و 5 پاس گل به نام خود ثبت کرده و جزو بازیکنان خوب نیم فصل اول مسابقات سطح اول فوتبال اسپانیا بوده است.

به نظر می رسد که مارکو آرناتوویچ خواهان جدایی از وست هم است ولی او قصد دارد که حرفه ای برخورد کند و زمانی که باشگاه جانشین او را به خدمت گرفت، از جمع چکش ها جدا شود. گفته می شود شانگهای شنهوا خواهان خرید وی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست

مهاجم کهنه‌کار فرانسوی به لیگ ام ال اس ملحق خواهد شد.

طرفداری | اولیویه ژیرو راهی لس آنجلس اف‌سی می‌شود.

به گزارش فابریتزیو رومانو، اولیویه ژیرو، مهاجم 37 ساله میلان با لس آنجلس اف‌سی آمریکا به توافق نهایی رسید و به زودی چالش جدیدی را در لیگ ام ال اس آغاز خواهد کرد. پس از توافق طرفین در ماه گذشته، حال همه چیز برای انتقال ژیرو به لس آنجلس اف‌سی مهیا است و او دومین فرانسوی نامدار این باشگاه آمریکایی پس از هوگو لوریس خواهد بود. قرارداد اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی تا دسامبر 2025 اعتبار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • ۷ موقعیتی که هنگام مواجهه با آنها باید «نه» بگوییم
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!