Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار احمد شفایی، در مراسم تکریم و تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طرقبه شاندیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و به ویژه شهدای عملیات کربلای ۵ بیان کرد: سرنوشت جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس را عملیات کربلای ۵ رقم زد و بیشترین تلفات و خسارت را به دشمن واردکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: رسانه‌های معاند این روز‌ها اشک تمساح برای رزمندگان و خانواده‌های شهدای ما می‌ریزند و در جامعه این تفکر را رواج میدهند که در ۸ سال دفاع مقدس ایران اسلامی شهدای بیشماری داشته و تلفات زیادی دیده است درحالی که اینطور نبوده و با اینکه این جنگ طولانی بوده، اما برطبق آمار صحیح و مورد قبول همه سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی کشور آمار شهدای ما در این ۸ سال کمتر از ۲۰ هزار نفر بوده در حالی که عراق در کربلای ۵ در حدود ۹۰ هزارنفر تلفات داشته است.

سردارشفایی در ادامه به فعالیت‌های فرمانده سابق سپاه شهرستان طرقبه شاندیز اشاره و تصریح کرد: سرهنگ اسدزاده در طول ۳۰ سال خدمت در راه اعتلای انقلاب اسلامی ایران و دفاع از ارزش‌های انقلاب و میهن اسلامی تلاش و کوشش فراوان داشته اند و حضور بیشمار بسیجیان و مسئولان شهرستان طرقبه شاندیز نشان از ارزشمند بودن خدمات و نقاط مثبت عملکرد فرمانده سپاه این شهرستان است.

در این مراسم که با حضور تمامی روسای ادارات سطح شهرستان طرقبه شاندیز و بسبجیان برگزارشد، توسط سردار شفاهی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) از زحمات سرهنگ پاسدار قدیر اسد زاده، فرمانده سپاه شهرستان طرقبه شاندیز تقدیر و تکریم شد و طی حکمی سرهنگ پاسدار صوفی به سمت فرماندهی سپاه شهرستان طرقبه شاندیز منصوب شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خانواده شهدای هسته‌ای به حملات موشکی سپاه

مادر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: بعد از ۱۲ سال این بهترین و خوشحال کننده‌ترین خبری بود که شنیدم. اتفاقی که افتاد نشان از اقتدار و بزرگی ایران است.

به گزارش مشرق، پاسخ موشکی شامگاه یکشنبه ایران به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی موجب خوشحالی عموم مردم به ویژه خانواده شهدا و خاصه خانواده شهدای هسته‌‍ای شد. شهدایی که طراحی و اجرای عملیات ترور آن‌ها مستقیا توسط اسرائیل انجام شد.

بعد ۱۲ سال بهترین خبری بود که شنیدیم

مادر شهید مصطفی احمدی روشن در گفت‌وگویی با خبرنگار حماسه و جهاد با ابراز خوشحالی از حمله موشکی ایران اظهار داشت: واقعیت بعد از ۱۲ سال این بهترین و خوشحال کننده‌ترین خبری بود که شنیدم. جمهوری اسلامی در این سال‌ها صبر و حوصله زیادی به خرج داد و تا به حال نیز حمله‌ای انجام نداده بود و اتفاقی که افتاد نشان از اقتدار و بزرگی ایران است. امروز رژیم صهیونیستی درک می‌کند اگر دست از پا خطا کنند عاقبت بدی در انتظارش خواهد بود.

وی با بیان اینکه شب گذشته وقتی خبر را از پیامرسان‌ها دریافت کردم و صحت آن را از تلویزیون دیدم تنها خدا را شکر کردم گفت: از فرمانده کل قوا، ارتش، سپاه و تمام دست اندرکاران تشکر می‌کنیم و دستشان را می‌بوسیم. رژیم صهیونیستی ماه‌هاست جنایات بی شماری را علیه زن و کودک فلسطینی رقم زده، انشالله که این اقدام شروعی برای نابودی رژیم صهیونیستی و امسال سال نابودی این رژیم و محو آن از روی زمین باشد.

حمله موشکی ایران پاسخی به خون به ناحق ریخته شده دانشمندان هسته‌ای است

منصوره کرمی همسر شهید «مسعود علی‌محمدی» نیز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس بیان داشت: حق اسرائیل بود که این ناامنی را تجربه کند و همین باعث خوشحالی مردم ایران و به خصوص خانواده شهدایی همچون ما شد که زخم خورده رژیم صهیونیستی هستیم و خون همسر من و دوستانم به ناحق ریخته شد.

وی افزود: این حمله تجربه تلخی برای رژیم صهیونیستی شد چرا که احتمال حمله ایران را نمی‌داد، اما ایران با پاسخی که داد اعلام کرد امکانات و توان ما بیش از این‌هایی است که در این حمله موشکی است و این می‌تواند تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی باشد.

کرمی تصریح کرد: هیمنه رژیم صهیونیستی بعد از عملیات ۷ اکتبر ریخته شد و دیگر آبرویی برایش باقی نمانده است. مردم و ملت‌ها در طول شش ماه جنایت شاهد خوی غاصب و کودک کش رژیم صهیونیستی بودند که چه جنایاتی علیه کودک و زن و مرد بی دفاع فلسطینی انجام داد. حال ایران با این حمله فهماند اگر رژیم صهیونیستی مرد جنگ است باید در جبهه بحنگد و نه اینکه بمب بر سر زن و کودک و یا اسلحه به روی دانشمند بکشد.

منبع: دفاع پرس

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز درخصوص انگل تنیا ساژیناتا
  • واکنش خانواده شهدای هسته‌ای به حملات موشکی سپاه
  • تشکر مردم مشهد از رزمندگان سپاه