Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:01:59 GMT

پیکر شهید سانحه هوایی ارتش درآمل تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۱۷۵

پیکر شهید سانحه هوایی ارتش درآمل تشییع شد

ساری- ایرنا- مردم قدرشناس و انقلابی شهرستان آمل روز پنجشنبه پیکر شهید عزیزالله علیزاده از شهدای حادثه سانحه سقوط هواپیمایی بوئینگ 707 ارتش را تشییع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور پرشور و با شکوه قشرهای مختلف مردم و مسئولان شهرستان آمل و همرزمان وکارکنان نیروهای هوایی ارتش از مقابل سپاه ناحیه آمل تا میدان 17 شهریور این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر شهید سرهنگ عزیزالله علیزاده پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهش روستای غیاث کلا از توابع بخش دابودشت این شهرستان منتقل شد.
از این شهید والامقام که در زمان شهادت 46 سال سن داشت دو فرزند پسر و یک دختر به یادگار مانده است.
یک فروند هواپیمای باری متعلق به ارتش روز دوشنبه 24 دی از مبدأ قرقیزستان پس از فرود اضطراری در فرودگاهی نزدیک صفادشت کرج دچار آتش سوزی شد و با منزل مسکونی برخورد کرد که بر اثر آن 15 تن از افسران و کارکنان ارتش به شهادت رسیدند.
در این سانحه در مجموع 15 نفر به شهادت رسیدند و دو شهید والامقام اهل مازندران و از شهرستان های چالوس و آمل بودند.
7327/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تشييع جنازه شهيد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شهید سپهبد محمدولی قرنی سوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ توسط گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و  اولین فرمانده شهید ارتشی ترور بود .

با دستور حضرت امام خمینی (ره) ، شهید قرنی به عنوان نخستین فرد نظامی به عضویت شورای انقلاب درآمد  و رئیس ستاد ارتش انقلاب   شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم گفت : شهید قرنی همواره تاکید داشت اگر ارتش ملی را به هر وسیله تضعیف کنند، استقلال ملی و تمامیت ارضی کشور به خطر می‌افتد و این شهید در پی این بود که دشمنان کشور نتوانند کوچک‌ترین لطمه‌ای به ایران وارد کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا