Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:01:05 GMT

ریزش کوه در مسیر حمیل - ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۱۷۶

ریزش کوه در مسیر حمیل - ایلام

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به برخی گزارش ها مبنی بر ریزش کوه در محور ایلام حمیل گفت: همزمان با بارش اولین برف زمستانی در استان تمامی محورهای ارتباطی باز است و تردد در آنها در جریان است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه ضروری است رانندگان تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند، افزود: توصیه می شود حتی الامکان شهروندان از ترددهای غیر ضرور در گردنه های برفگیر استان (قلندر، قلاجه و محور ایلام به دره شهر ) پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بیشتر محورهای مواصلاتی استان شاهد پدیده مه گرفتگی نیز هستیم، ادامه داد: به رانندگان و مسافران توصیه می شود برای ایمنی تردد در شرایط جوی حال حاضر ، حفظ فاصله طولی خودروها ، توجه کامل به جلو ، پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز، استفاده از چراغ نور پائین و علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
رئیس پلیس راه ایلام همچنین از اجرای طرح استقرار پلیس راه در محورهای مرتفع و برف گیر استان خبر داد و گفت: این طرح از روز گذشته آغاز و تا پایان سالجاری ادامه دارد.
سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه اجرای این طرح امکان اقدام و به موقع پیشگیری از سوانح رانندگی و کاهش تلفات جانی و مالی را در مسیرهای استان ایلام فراهم می کند یادآورشد: رسیدگی به حادثه دیدگان سوانح جاده ای، انتقال و ذخیره شن و نمک در محورهای حادثه‌خیز و برف‌گیر و کمک به در راه‌ماندگان از اهداف گشت پلیس راه در استان ایلام است.
بارش اولین برف زمستانی در استان ایلام از صبح امروز آغاز شده و بگفته کارشناسان اداره کل هواشناسی استان از اواخر وقت امروز تضعیف می شود.
7177/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه ايلام ارتباطي ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: پوشش ابر تمامی استان را فرا گرفته است و در مسیر سرخس، چناران، سرولایت، فریمان، جوین و اطراف مشهد بارندگی و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

سرهنگ محمد قانعی نژاد افزود: ترافیک نیز در مسیر مشهد به چناران نیمه سنگین و در سایر جاده های خراسان رضوی عادی و روان است.

وی بیان کرد: در۲۴ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف فوتی با ۲ کشته، ۶ فقره تصادف جرحی با هشت مصدوم و ۱۴ فقره تصادف خسارتی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی از رانندگان خواست تا با دقت زیاد و رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیرها تردد کنند.

 بارش باران از عصر دیروز در نقاط مختلف خراسان رضوی آغاز شد و ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است