Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:24:12 GMT

معاون رئیس جمهور روسیه به گیلان سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۱۹۲

معاون رئیس جمهور روسیه به گیلان سفر می کند

رشت - ایرنا - آرکادی دوورکوویچ، معاون ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، برای حضور در افتتاحیه مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین(خزر) به گیلان سفر می کند.

رئیس هیات شطرنج استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوورکوویچ که ریاست فدراسیون جهانی شطرنج را نیز در اختیار دارد، روز 23 بهمن ماه به رشت خواهد آمد تا در مراسم افتتاحیه هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین(خزر) شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیومرث بیات افزود: بر این اساس و طبق برنامه ریزی های انجام شده ، قرار است که استقبال ویژه ای از معاون رئیس جمهور روسیه و رئیس فدراسیون جهانی شطرنج انجام شود که در این راستا ، مراسم استقبال از دوورکوویچ با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گیلان از فرودگاه رشت تا منطقه آزاد انزلی محل برگزاری این دوره از مسابقات انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هرساله شطرنجبازان معروفی در مسابقات بین المللی جام خزر حضور می یابند، به طور حتم با حضور رئیس فدراسیون جهانی شطرنج در مراسم افتتاحیه، در هفدهمین دوره این مسابقات شاهد حضور شطرنجبازان معروف بیشتری خواهیم بود.
وی بیان کرد: هفدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) از روز 23 بهمن ماه سال جاری با حضور زبده ترین شطرنجبازان ایرانی و همچنین شطرنجبازان معروف کشورهای صاحب نام این رشته ورزشی در منطقه آزاد انزلی آغاز خواهد شد.
رئیس هیات شطرنج گیلان خاطرنشان کرد: هر ساله استان گیلان میزبان برگزاری این دوره از رقابت ها است که خوشبختانه از این مسابقات استقبال خوبی می شود و علاوه بر اینکه از لحاظ تعداد شرکت کنندگان این مسابقات در جایگاه ویژه ای قرار دارد، از لحاظ کیفی نیز در سطح بسیار بالایی برگزار می شود.
بیات اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) با حضور شطرنجبازان بانو و آقا و در جداول مختلف به مدت هشت روز در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان برگزار می شود و در پایان نیز به شطرنجبازان برتر هر جدول ، علاوه بر اهدای حکم قهرمانی ، جوایز ارزنده نقدی نیز اهداء می شود.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شطرنج بين المللي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات دوچرخه سواری گلبهار گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی بوده که در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان نیز ثبت شده است.

مجتبی گلمکانی  افزود: چند کشور آسیایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح دو چرخه سواری، استعداد یابی  و معرفی برای حضور در کلاس جهانی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

گلمکانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید