Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:35:54 GMT

پرداخت مطالبات چایکاران به زودی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۲۱۶

پرداخت مطالبات چایکاران به زودی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور گفت: ۱۸۴ میلیون تومان از مطالبات چایکاران، ۲۴ دی‌ماه به حساب آنان واریز شد با این حساب کارخانجات چایسازی تاکنون بیش از ۹۵ درصد از قدرالسهم خود را به چایکاران دو استان گیلان و مازندران پرداخت کرده‌اند.

رئیس سازمان چای کشور ضمن اشاره به اینکه دولت قدرالسهم خود را در ماه‌های گذشته به‌طور صددرصدی پرداخت کرده است عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۲۱۷ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان از کل مطالبات چایکاران شمالی پرداخت شده است و مابقی مبالغ باقیمانده نیز به‌زودی به حسابشان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانساز با بیان اینکه مابقی مطالبات چایکاران شمالی در نوبت پرداخت قرار دارد تصریح کرد: کارخانجات فرآوری و چایسازی شمال امسال همکاری خوبی با دولت داشتند بنابراین امیدواریم مابقی طلب چایکاران نیز در اسرع وقت توسط کارخانجات تأمین اعتبار و به حساب کشاورزان چایکار واریز شود.

جهانساز با بیان اینکه هم‌اکنون دو استان گیلان و مازندران ۲۵ هزار هکتار باغ چای و ۵۰ هزار خانوار چایکار دارند تصریح کرد: نگاه دولت در چند ساله اخیر نسبت به محصول چای بسیار مثبت بوده است از طرف دیگر با اعطای تسهیلات لازم حمایت‌های خوبی نیز از چایکاران شمالی به‌عمل می‌آید.

رئیس سازمان چای کشور پرداخت تسهیلات بهزراعی به باغداران شمالی را از اولویت‌های این سازمان اعلام کرد و ابراز داشت: امسال نیز سازمان چای کشور در راستای کمک و حمایت بهینه از فعالان حوزه صنعت چای کشور پرداخت تسهیلات کم‌بهره به چایکاران شمالی را در دستور کار خود قرار داده است.

۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به چایکاران شمالی پرداخت می‌شود

جهانساز با تأکید بر اینکه تسهیلات مورد اشاره به‌منظور تأمین سرمایه در گردش و بهزراعی باغات چای به چایکاران دو استان شمالی گیلان و مازندران پرداخت می‌شود ،گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری صنعت چای به چایکاران شمالی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به زارعی از نیمه آبان امسال آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشاورزان کارمزد این تسهیلات ۴ درصد تعیین شده و چایکاران با مراجعه به ادارات چای مستقر در شهرستان‌های خود می‌توانند نسبت به دریافت فرم‌های مربوطه اقدام کنند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام

                                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مرتضی دالوند اظهار داشت: پارسال بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی این صندوق در بخش‌های خدمات، کشاورزی، صنعت و رفاهی پرداخت به متقاضیان پرداخت شده است.   وی افزود: ۷۵۳ فقره تسهیلات ارزان قیمت اشتغال و ضروری با اعتباری بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ توسط این صندوق در استان پرداخت و زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر نیز فراهم شده است.   مدیر صندوق کارآفرینی امید ایلام اضافه کرد: صندوق استان در سال ۱۴۰۲ با ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ توانست با عملکردی مناسب، اعتبار مربوط به دستگاه های، چون کمیته امداد، بهزیستی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را جذب و تسهیلات اشتغال ارزان قیمت به متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی پرداخت کند.   وی اضافه کرد: در این راستا تعداد ۲۲۸ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۶۳۰ میلیارد ریال طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پرداخت کرد و صندوق کارآفرینی امید استان ایلام با این عملکرد رتبه ممتازی در بین بانک‌های عامل در استان کسب کرده است.   مدیر صندوق استان ایلام در خصوص اقدامات و خدمات صندوق استان در سفر ریاست جمهور به استان ایلام توضیح داد: صندوق استان از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال گذشته با تامین مالی و پرداخت ۲۵۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ضروری به ۹۴۲ فقره درخواست مردمی سفر رییس جمهور پاسخ داده است.   وی در مورد حمایت از کارآفرینان روستایی و مناطق محروم اعلام کرد: صندوق استان ایلام تعداد یک هزار و ۶۳۳ فقره تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال با استفاده از منابع مشترک صندوق توسعه ملی از ابتدای شروع این طرح در سال ۱۳۹۷ تا سال گذشته را پرداخت و زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۴۱۳ نفر فراهم کرده است.   مدیرصندوق کارآفرینی استان ایلام گفت: در سال گذشته بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون اجرایی و سرپرست نهاد رییس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تعداد ۴۵ طرح اشتغالزایی کسب وکار خرد و کوچک در سطح استان با حمایت مالی صندوق استان با سرمایه گذاری کل ۳۶۸ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.   وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید این تسهیلات را در حمایت مالی از جوانان تحصیل کرده و دارای مهارت، زنان خودسرپرست، نخبگان و کارآفرینان در قالب ایجاد کسب و کار خرد و کوچک با رویکرد توانمندسازی و شبکه سازی هم افزا و تکمیل زنجیره ارزش با اولویت مناطق محروم و مناطق روستایی پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت