Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:59:53 GMT

معاون رئیس جمهوری از پل « سرجاز » جیرفت دیدن کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۲۳۶

معاون رئیس جمهوری از پل « سرجاز » جیرفت دیدن کرد

جیرفت - ایرنا - معاون رئیس جمهوری امروز (پنجشنبه) در سفر به جنوب کرمان از روند عملیات اجرایی پل 348 متری سرجاز جیرفت دیدن کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در آیین بازدید محمد نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهوری از پل 348 متری سرجاز جیرفت گفت: این پل با 13 دهانه 27 متری به طول 348 متر احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد ساردویی ادامه داد: تاکنون برای ساخت این پل با 52 درصد پیشرفت فیزیکی پنج میلیارد تومان هزینه شده است.
وی تصریح کرد: پل سرجاز جیرفت نقش مهمی در تسهیل عبور و مرور مسیر ترانزیتی جنوب کرمان دارد و برای تکمیل آن به 10 میلیارد تومان دیگر نیاز است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار داشت: این پروژه در صورت تامین اعتبار، تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
محمدباقر نوبخت صبح امروز با دعوت یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد به جنوب کرمان سفر کرد و قرار است از زیرساخت های این منطقه بازدید کند.
وی در سفر به جنوب کرمان قرار است از بیمارستان 120 تختخوابی و پروژه تکمیل راهسازی و ابنیه محور گمرکان - امجز در شهرستان عنبرآباد، تالاب جازموریان، مجتمع دامداری بزمورسیا، کارخانه شیر لبنیات پاک شهرستان قلع‌ گنج، هتل خشت گلی و قلعه منوجان بازدید و پروژه آبرسانی به قلعه‌گنج را افتتاح کند.
همچنین شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ویژه جنوب استان کرمان از دیگر برنامه های نوبخت در جنوب کرمان است.
جنوب کرمان با جمعیت یک میلیون نفر، یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
3029/7450/7429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح عمراني نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

وی ادامه داد: پیش از آن رئیس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رئیس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای سریلانکا و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه ‌ای مشهود بود.

کد خبر 847166 برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم