Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر صبح امروز با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفای یک قاتل فراری در یکی از محله های این شهر اعزام شدند که افراد مسلح با مشاهده ماموران به طرف آنان اقدام به تیراندازی کردند.
وی ادامه داد: با هوشیاری ماموران آگاهی ایرانشهر سه نفر از این افراد دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: در این درگیری 2 نفر از نیروهای آگاهی ایرانشهر مجروح شدند.
وی خاطرنشان کرد: در هنگام دستگیری این افراد یک قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مقادیری فشنگ از متهمان کشف و ضبط شده است.
خانی با اشاره به اینکه یکی از وظایف حاکمیت استقرار امنیت و عدالت است، اظهار داشت: دستگاه قضایی با تمام توان در جهت تحقق عدالت و امنیت در جامعه تلاش می‌کند و با کسانی که امنیت و آرامش مردم را برهم می‌زنند با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه امنیت بستر و زیرساخت اقدامات فرهنگی اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و گردشگری در جامعه است تصریح کرد: سیستم قضایی با دقت مباحث امنیتی را رصد می کند و اجازه نخواهد داد افراد شرور احساس آرامش کنند.
7314**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها افراد مسلح جامعه دادستان عمومی و انقلاب کشف و ضبط ماموران پلیس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد