Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناصر اکبری با اشاره به اهمیت برگزاری  این دوره ها گفت: بالا بردن سطح اطلاعات و سواد رسانه خبرنگاران موجب می شود تا عموم مردم از نحوه فعالیت بسیج در حوزه استحفاظی در سطح جامعه بیشتر اطلاع یافته و شایعه پراکنی های دشمنان داخلی و خارجی در راستای تضعیف بسیج و عملکرد اجتماعی و فرهنگی آن ها را در نطفه خنثی خواهد ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره خبرنگاران بسیجی طی حضور 16 ساعتی خود با اصول خبرنویسی، سوژه یابی، سیاست های خبری خبرگزاری بسیج، عکس خبری  و جریان شناسی با حضور اساتید مجرب خبر،  آشنایی یافتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد