Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:45:06 GMT

49 نفر مجرم در باشت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۳۹۱

49 نفر مجرم در باشت دستگیر شدند

سرهنگ رضا چشم مهتاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 274 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان امسال توقیف شد.
وی بیان کرد: در راستای برخورد با هنجار شکنان و با هدف برقراری امنیت روانی شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی امسال بیش از 35 طرح در این شهرستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چشم مهتاب اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح 31 نفر قاچاقچی مواد مخدر،18 نفر سارق دستگیر و چهار باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شده است.
وی بدون اشاره به آمار گفت: کشف مواد مخدر در شهرستان باشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.
چشم مهتاب ابراز کرد: 250 دستگاه خودروی دارای شیشه از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان توقیف شد.
چشم مهتاب افزود: 17 طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان اجرا و در این زمینه 20 نفر معتاد جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
وی افزود: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم از اولویت های پلیش است .
شهرستان باشت در 110 کیلومتری یاسوج، 21 هزار نفر جمعیت دارد.
2082/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ترک اعتیاد خودرو قاچاق مواد مخدر معتاد مواد مخدر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز در سال ۱۴۰۳ گفت: از سوی ستاد استانی، شهرستان البرز شهرستان برتر در این حوزه انتخاب شده است، عملکرد شهرستان البرز در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سطح استان با توجه به امکانات محدود قابل قبول است و این موضوع دغدغه‌مندی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در حوزه اعتیاد را نشان می‌دهد.

وی افزود: استان و شهرستان البرز دارای ظرفیت‌های مناسب در حوزه کارشناسی و نیرو‌های مردمی است و جا دارد در راستای ارتقا کیفی اقدامات، از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود.

 فرماندار البرز بیان کرد: اقدامات این حوزه باید ادامه دار باشد، نباید اقدامات در حوزه آسیب‌های اجتماعی صرفا در یک بازه زمانی محدود پیگیری شود چرا که عدم تداوم باعث بازگشت به وضعیت قبل خواهد بود.

وی عنوان کرد: همچنین همه کار‌ها باید پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد، شهر محمدیه به عنوان شهر بدون دخانیات مطرح است و تحقق این موضوع مستلزم اقدامات جدی و راهبردی است به همین سبب باید نظارت بر فروش دخانیات و ادوات مورد استفاده مواد مخدر، با توجه به ممنوعیت نخ فروشی، توسط اداره صمت و اتحادیه‌های مرتبط و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه