Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه دوی نیمه ماراتن بانوان قهرمانی کشور با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر خاتمه یافت. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، دومین دوره مسابقه دوی نیمه ماراتن قهرمانی کشور (جام هرمز) با حضور 41 ورزشکار از استان‌های سراسر کشور با استقبال پرشور اهالی خونگرم جزیره هرمز و با حمایت مالی شرکت بناگستر کرانه صبح امروز (پنجشنبه) 27 دی ماه درجزیره زیبای هرمز استان هرمزگان برگزار شد و در پایان، پریسا عرب از استان تهران برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بهاره جهان‌تیغ از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان شد و افسانه فریدی از استان خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش نتایج تیمی نیز تیم تهران به مقام قهرمانی رسید، خراسان رضوی نایب قهرمان شد و تیم سیستان و بلوچستان نیز به عنوان سومی دست یافت.

برابر آیین نامه مصوب برگزاری دومین دوره مسابقه دوی نیمه ماراتن به نفر اول این رقابت مبلغ 140 میلیون ریال، نفر دوم 100 میلیون ریال، نفر سوم 70 میلیون ریال، نفر چهارم مبلغ 30 میلیون ریال، نفر پنجم 20 میلیون ریال و نفر ششم نیز جایزه 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

همچنین با هدف تشویق و ترغیب دیگر دوندگان شرکت کننده در این مسابقه به هر وزشکاری که با حد نصاب زمانی یک ساعت و 30 دقیقه موفق به عبور از خط پایان شد، جایزه 2 میلیون و 500 هزار ریالی اهدا می‌شود.

در خط پایان این رقابت هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی، پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون، مهدی مستجاب بازرس فدراسیون و نماینده وزارت ورزش و جوانان، عباس فتحی مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون، مریم رستمی دبیر کیمته مسابقات و لیگ فدراسیون، منصور روشن قیاس رئیس هیئت دوومیدانی استان هرمزگان، طالب زارع قائم مقام مدیرعامل شرکت بناگستر کرانه، بهروز اکرمی معاون استاندار هرمزگان، اهالی شورای شهر، دست اندرکاران برگزاری و شماری از مردم ورزش دوست جزیزه هرمز نیز حضور داشتند و به تشویق شرکت کنندگان پرداختند.

مراسم اهدای جوایز و کاپ های قهرمانی به دوندگان و تیم های برتر، فردا (جمعه) 28 دی ماه پس از پایان مسابقه ماراتن آقایان با حضور مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی برگزار می‌شود.

اسامی 8 نفر برتر مسابقه دوی نیمه ماراتن قهرمانی کشور (جام هرمز) به شرح زیر است:

1- پریساعرب - تهران

2- بهاره جهان تیغ - خراسان رضوی

3- افسانه فریدی - خراسان رضوی

4- هاجر رضانژاد – فارس

5- نگین آیرم نو – اروند

6- نسرین بخشایش – آذربایجان شرقی

7- فاطمه سرشتی – تهران

8- ساناز پرویزی – ایلام

کیهانی: نگران نباشید؛ موضوع احسان حدادی را مدیریت می‌کنیم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم