Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات فدرال آمریکا یک جوان ۲۱ ساله از ایالت جورجیا به نام هاشر جلال تاهب را به اتهام تلاش برای حمله به کاخ سفید بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مقامات آمریکا یک مرد گرجی الاصل را به اتهام تلاش برای حمله به کاخ سفید و دیگر ساختمان‌های فدرال آمریکا در واشنگتن بازداشت کردند.

بی جی پک، دادستان آمریکا در منطقه شمالی در جمع خبرنگاران گفت: این فرد مظنون به تلاش به حمله به کاخ سفید و دیگر ساختمان‌های دولتی با استفاده از مواد منفجره و سلاح متهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریس هکر نماینده ویژه اف بی آی اعلام کرد که این فرد بر اساس هشدار و گزارش به دست آمده از جامعه گرجی مقیم آمریکا بازداشت شد. بر اساس این گزارش، تاهب رادیکالی شده بود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این مظنون پس از تلاش برای فروش ماشینش برای اسلحه و مواد منفجره بازداشت شد.

اما اطلاعات بیشتر در دست نیست.

او در باز جویی اولیه اعلام کرد که می‌خواست به سرزمین تحت کنترل داعش برود اما او پاسپورت نداشت. بر همین اساس به دنبال حمله‌ای علیه کاخ سفید بود.

انتهای پیام

مترجم: ساناز عباسعلیزاده

دبیر: زهرا موسوی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ چند رسانه آمریکایی به نقل از منابعی که نام آنها را اعلام نکرده‌اند، ادعاهایی مبنی بر محدود بودن حمله، نقش نداشتن آمریکا، قصد نداشتن جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به حمله و … را مطرح کرده‌اند.

منبع: دیده بان ایران

کد خبر: 1227653 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • موافقت آمریکا با حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • ندای مواضع ضدونقیض از درون کاخ‌سفید؛ اسرائیل می‌تواند آمریکا را وسط تنش با ایران بیاندازد؟
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله سپاه
  • کارشناسان آمریکایی: اوکراین و اسراییل تبدیل به آزمایشگاه های جنگی روسیه و ایران شده اند
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟